פליטת פה תמימה של מלכת היופי במיל' מור ממן כשכינתה את כל הגברים בישראל "גייז" כשהיא משתמשת במילה זאת כגנאי, עברה כמו אש בשדה קוצים ברשת וסיבכה אותה עם חיצי ביקורות נוקבת. ממן שמצאה עצמה בחזית מול כל הגברים הגאים והגברים הסטרייטים, הבינה במהרה את טעותה התנצלה וניסתה להבהיר את כוונתה שיצאה מהקשרה. אבל התגובות נאצה הקשות לא נפסקו.

כעת, יממה אחרי התקרית, משתפת ממן בבריונות שהיא זוכה וחושפת סוקלים אותי באבנים הכי גדולות שיש "ב-24 השעות האחרונות היה פה טירוף. מה למדתי עלינו בתור חברה מתוקנת, כמו שאנחנו שואפים להיות, כשבן אדם מתבטא בצורה לא נכונה, בוחר במילים שגויות, ומתנצל ואומר 'טעיתי', אז חברה מתוקנת אומרת לו 'טעית, אכזבת אותנו, ציפינו ממך לאחרת, בוא תראה שיש משהו אחר, בוא תראה שטעית'. אבל במקום זה, החברה המתוקנת לוקחת את אותו אדם, שזאת אני, לתוך הכיכר, ופשוט לסקול אותו באבנים הכי גדולות שיש והכי מכוערות שיש".

מור ממן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מור ממן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

"לכתוב עליי טורים, לפרסם עליי סרטונים, תגידו לי אתם - מה  שונה בריונות בבתי הספר? מה אני שונה מילדה או ילד שעוברים כרגע בריונות בבית הספר?" המזל שאני אישה חזקה אני אמא לשני ילדים, יש לי עסקים, זה המזל שלי שאין לי זמן להתעסק בזה, אבל בכל זאת זו בריונות ברשת, וזה הדבר הכי מכוער שיש וזה יצא מכל פרופורציות. אני עדיין בת 26. בחירת המילים שלי הייתה שגויה, אנושיות יש? מה שקורה כרגע ברשת זה לא אנושי, ולא מוסרי ולא מעורר השראה".  

מור ממן (צילום: יח''צ)
מור ממן (צילום: יח''צ)