הודעה מיוחדת למיליארדר איל וולדמן: האקסית שלך, ז׳אן בן אהרון, כבר מתנחמת. קוראים לו ליאור פריטי, הוא בן 57, חתיך ברמה מצמיתה וגם סמנכ"ל פיתוח מסחר ותיירות ומנהל מועדון הגולף קיסריה.

ליאור פריטי, מזל טוב וברכות.
"תודה".

איל וולדמן (צילום: אביב חופי)
איל וולדמן (צילום: אביב חופי)

> יש מי שיוצאת מקונכייה ויש מי שאבא שלה הוא משה קלוגהפט. כרמל, הבת של יועץ התקשורת הבכיר, חגגה בת מצווש. הגיעו: השרה איילת שקד, ח"כ ניר אורבך, אביב גפן, מוקי, יואב לימור, מירי מיכאלי, רני והילה רהב, דובר הנשיא נאור יחיא, ראש עיריית בת ים צביקה ברוט ועוד. ולא, ההתרגשות לא הגיעה לשיאה בזמן הברכות המצולמות של הנשיא הרצוג ורה"מ לשעבר נתניהו, אלא רק כשנועה קירל פצחה בשיר שקלוגהפט כתב לבתו לרגל האירוע.

שרת הפנים אילת שקד, היועץ האסטרטגי משה קלוגהפט, יו''ר וועדת הכנסת ניר אורבך  (צילום: תמיר שרים)
שרת הפנים אילת שקד, היועץ האסטרטגי משה קלוגהפט, יו''ר וועדת הכנסת ניר אורבך (צילום: תמיר שרים)

> המעושרת אתי דודאי פינתה את הסופ"ש האחרון לגראז' סייל בחצר אחוזתה בסביון. כי יש גראז' ויש גראז' בוטיק.

אתי דודאי (צילום: ראובן קסטרו)
אתי דודאי (צילום: ראובן קסטרו)

> אחרי ההריון באה החופה: מזל טוב לטל אוחנה, ראש העיר ירוחם, שנכנסה לתפקיד כרווקה וממשיכה אותו כרעייתו של צחי חכמון, אחרי שהשניים נישאו באגם ירוחם. לטובת קוראי המדור הנאמנים, מצורפת תמונה של הכלה הטרייה, החתן וראש עיריית דימונה, בני ביטון.

> בזמן שכססתם ציפורניים ועקבתם בדאגה מופגנת אחרי טל מוסרי וחני נחמיאס הנצורים בתיאטרון הבימה בזמן פיגוע הירי בת"א בחמישי שעבר, השחקנית עינת ויצמן, שמזוהה עם הצד היותר שמאלי של השמאל, ישבה עם בעלה וזוג חברים ב"פיקוק בר" ברחוב מרמורק ונדרשה יחד עם יתר יושבי המקום להתפנות. ויצמן, כמובן, עזבה את המקום, כי לא בטוח שהמחבל קרא את כל הראיונות איתה וצפה בהצגה בכיכובה.

ויצמן, איפה את היית כשברהנו טגניה רדף אחרי המחבל?
“אני כרגע באמצע פגישה. אנסה להשיב לך מאוחר יותר".