עונת "הישרדות" האחרונה כבר מאחורינו והשורדים החדשים נמצאים ברגעים אלה ממש על האי בפיליפינים בצילומי העונה החדשה. בין השורדים נמצא חברה הטוב של פאני בוזגלו ושותפה לתוכנית הרדיו דניאל ציוני, שגם היה אמון על השידוך בין פאני לבן זוגה האחרון אושרי כהן, ממנו הספיקה להיפרד.

פגשנו את פאני באירוע השקה למוצר השיער החדשני "k18" במספרת ״סונגו״ יחד עם קסניה טרטנול, טהוניה רובל, נועם פרוסט, יולי מאנה ואחרים שהגיעו להתפנק בטיפול מוצר במספרה. בוזגלו חשפה מי לדעתה היה ראוי לנצח בגמר, ג'קי אזולאי או אלה אייבנדר ושיתפה בטיפים שהעניקה לחברה השורד הטרי ציוני, שנמצא ברגעים אלה על האי.

פאני בוזגלו (צילום: רון שושן)
פאני בוזגלו (צילום: רון שושן)

״הוא נכנס לנעליים שלי והלך לחוויה של פעם בחיים. נתתי לו את על הטיפים האפשריים אופ דה קאמרה, כדי להצליח ולהגיע הכי רחוק שיש, מחזיקה לו אצבעות, זה כל כך דינמי אי אפשר לדעת, צריך את התמהיל של האנשים הנכונים בשביל להגיע רחוק״. על הדרמה סביב הזכייה של אלה אייבנדר וג'קי אזולאי קבעה פאני נחרצות: ״במאני טיים שזה מבחן האש אלה ניצחה, ואין מה לעשות צריך לדעת להפסיד בכבוד. אף אחד לא אוהב להפסיד במיוחד שכל העונה  הייתה על הכתפיים של ג'קי, אבל בסוף זה היה מבחן אש והאש מסמלת את החיים במשחק ואלה ניצחה עם אש בוערת״. 

קסניה טרנטול (צילום: רון שושן)
קסניה טרנטול (צילום: רון שושן)

טהוניה רובל (צילום: רון שושן)
טהוניה רובל (צילום: רון שושן)