השחקנית והזמרת אניה בוקשטיין חשפה בסטורי באינסטגרם כי עברה הפלה הבוקר (חמישי) בשבוע ה-12 להריונה. זוהי הפעם השנייה שבוקשטיין עוברת הפלה וחולקת אותה יחד עם העוקבים שלה. "לא חשבתי ששוב נהיה בחלום הרע הזה. הפעם זה הרגיש חיובי ויציב והרשתי לעצמי לשחרר ולשמוח. אבל החיים מראים לי שוב שהשליטה לא בידיים שלי, שאני לא מנהלת את העסק הזה כמו שאני רוצה לחשוב", כתבה בוקשטיין לפני זמן קצר.

"הבוקר בכאב גדול נאלצתי לעבור הפלה. הפעם בשבוע 12. המילים המנחמות שאני אומרת לעצמי הן קלישאות ידועות אבל מה נעשה שזה באמת עוזר. הכל בזמן שלו, יש היגיון גם אם אני לא מבינה אותו כרגע. אני כותבת כאן ומשתפת כי בפעם הקודמת זה נתן לי הרבה כוח וגם לנשים אחרות שעוברות יום יום חוויות דומות. שולחת לכן חיבוק גדול וכוחות. בסוף הכל עובר. אני לוקחת לי כמה ימים להתכנס בחג הזה עם המשפחה שלי. שיהיה לכולם חג שמח ובשורות טובות, אוהבת אניה". 

אניה בוקשטיין (צילום: דנה קופל)
אניה בוקשטיין (צילום: דנה קופל)

כזכור, בוקשטיין עברה הפלה לפני כשנתיים כשגילתה כי לעובר אותו נשאה ברחמה לא היה דופק. לפני כארבע שנים ילדה בוקשטיין את בתה הבכורה, סשה, יחד עם בן זוגה דותן ווינר. הזמרת בת ה-39 התחתנה עם ויינר בשנת 2013 בנוכחות החברים הטובים מתעשיית הבידור הישראלית. נאחל לה החלמה מהירה!

אניה בוקשטיין (צילום: רפי דלויה)
אניה בוקשטיין (צילום: רפי דלויה)