בפרק ששודר אמש (ראשון) בריאליטי "אהבה חדשה", עידן מוסרי עשה מהלך מכוער כשניסה את מזלו עם שני גולן שנמצאת בתוכנית בזוגיות עם מיכאל, בזמן שזוגתו דנה הלכה להתפנות בשירותים. כל זה קרה בארוחת הזוגות המשותפת. המהלך הוליד ביקורת נוקבת ותגובות קשות נגד עידן שהיה חשוב לו אמש להבהיר כי הדברים יצאו מהקשרם והוא לא ניסה להתחיל עם שני גולן.

בפוסט ארוך שפרסם כתב: ״רציתי לשתף אתכם בסיפור שלי ובאיך שאני חוויתי את הסיטואציה בתוך המשולש שהוצג בפרק היום, של דנה עידן ושני. אז כפי שכולכם ראיתם, נכנסתי לביתה של דנה בגישה פתוחה וברצון כנה להכיר את הזיווג שהתוכנית שידכה לי. במשך שלושה ימים למדתי להכיר את דנה מעבר למה שאתם כצופים מצליחים לקבל בשעה וחצי של פרק, שמוקדש אני מזכיר לעוד כשלושה זוגות. בתום היום השלישי החלטנו להמשיך לכ-72 שעות נוספות".

דנה ועידן, ''אהבה חדשה'' (צילום: צילום מסך רשת 13)
דנה ועידן, ''אהבה חדשה'' (צילום: צילום מסך רשת 13)

"בסוף היום הרביעי, אחרי שחוויתי עם דנה יום נוסף של היכרות, הגענו לארוחת ערב משותפת עם כלל הזוגות. כבר באותו הערב לצידה של דנה הבנתי בתוכי שדנה אינה בת הזוג שמתאימה לי. דנה מקסימה! דנה היא דמות צבעונית ושמחה שהיה כיף במחציתה לאורך השהות בדירה. אבל אני מזכיר לכולם שבאתי למצוא אהבה. בסמול טוק עם שני באותה ארוחה, רציתי לשתף. חיפשתי אוזן קשבת. בכל זאת אני מזכיר לכם שאנחנו מנותקים שם מהכל. ללא טלפון, ללא חברים מהבית ואין עם מי לחלוק את התחושות". 

"כשפניתי לשני וסיפרתי לה שהנשים איתן אני נוהג להיות בחוץ, הן יותר דומות ומזכירות אותה, זה לא הגיע ממקום של להתחיל איתה, חלילה. זה הגיע ממקום של שיתוף ורצון לשמוע משני מה היא חושבת על התחושות שלי ואפילו לקבל עצה טובה. אין זה היה ממקום של חוסר כבוד כלפי דנה, או רצון לחתור  תחת מיכאל בן זוגה של שני. בהמשך הערב ניתן לראות שאני מספר למיכאל שהסגנון של שני, הוא הרבה יותר הטייפ שלי מאשר הסגנון של דנה. וגם כשעליתי לדירתה של שני באותו הערב, ניסיתי לעזור לה ולמיכאל לצלוח את המכשול אליו נקלעו בזוגיות. לסיכום, אנחנו עושים טלוויזיה, וברור לי שאקשן יוצר רייטינג. אבל כפי שהייתי אמיתי ואותנטי מהשנייה הראשונה שנכנסתי לבית, החלטתי להישאר נאמן לעצמי לאורך כל הדרך, תוך רצון לא לפגוע ברגשות של אף אחד״.

שני ומיכאל, ''אהבה חדשה'' (צילום: רשת 13)
שני ומיכאל, ''אהבה חדשה'' (צילום: רשת 13)