העונה החדשה של "אהבה חדשה" רק עלתה לאוויר וכבר היא מצליחה לעורר כותרות במדורי הבידור. אחרי הביקורת שגרף עידן מוסרי על שניסה להתחיל עם שני גולן מאחורי גבה של זוגתו, דנה בן ארי, מגיע תורה של שנה לעלות על המוקד. בפרק האחרון של ריאליטי השידוכים, ניסתה דנה בן ארי לפייס את שני גולן לאחר מריבה סוערת שלה עם בן זוגה מיכאל, כשהעבירה ביקורת על התנהגותה הנוקשה כלפיו, במטרה שגולן תתרככך ותשנה את עורה עבור מיכאל.

אלא שכוכבת "האח הגדול" אלינה לוי, לא אהבה לשמוע את הדברים של דנה ויצאה במתקפה נגדה  ברשתות החברתיות. על המשפט שאמרה דנה לשני: ״מי שאני לא יביא לי אהבה״, תקפה אלינה וכתבה: ״והמשפט הזה, אלוהים, מה היא אהבה אם לא להרגיש שלכל החלקים שלנו יש מקום ואני אהובה בלי לשנות דבר״.

דנה ועידן, ''אהבה חדשה'' (צילום: צילום מסך רשת 13)
דנה ועידן, ''אהבה חדשה'' (צילום: צילום מסך רשת 13)

על הדברים שאמרה דנה: ״כל האותנטיות הזאת לא תביא לך זוגיות״, התייחסה לוי וכתבה: ״הכל בשביל 'זוגיות'? מהי זוגיות אם אנחנו מרגישות שאנחנו צריכות להיות לא אנחנו בשביל להיות בה״. על הדברים: "את מפסידה פה גבר, תתעוררי", כתבה לוי: "מה עדיף להפסיד גבר או את עצמנו? מדהים שאפשר לצפות בזה בפריים טיים, כמה שוטפים לנו את המוח שזוגיות מקדש לנטוש את עצמנו״. לבסוף סיכמה ואמרה: ״זו לא ביקורת על דנה, זו הזדמנות לראות כמה התפיסה שלנו מושרשת״.

שני ומיכאל, ''אהבה חדשה'' (צילום: צילום מסך רשת 13)
שני ומיכאל, ''אהבה חדשה'' (צילום: צילום מסך רשת 13)