הדוגמנית וכוכבת הילדים טיילור מלכוב, שהפכה השנה להיות גם שחקנית במסך הגדול עם השתתפותה בסרט "אל תחכי לי" לצד עומר חזן, נבחרה להיות הפרזנטורית החדשה של בית האופנה אפרת קליג. בית האופנה מתמחה באופנת עילית בדגש על שמלות כלה וערב והוא בחר בטיילור מלכוב כפרזנטורית לשנה הקרובה.

מלכוב אמנם רק בת 19 אבל נמצאת בזוגיות יציבה עם הזמר לירן דנינו בן ה-31 ונראה שהיא כבר מתכוננת להצעת הנישואים מצידו כי הדוגמנית עלתה על שמלות כלה במהלך הצילומים והרגישה ממש בנוח בתוך הסיטואציה. בין החלפת שמלה אחת לאחרת, תפסנו את מלכוב לשיחה צפופה על הזוגיות עם דנינו ועל הרצון לקריירה בינלאומית.

טיילור מלכוב (צילום: איה זך)
טיילור מלכוב (צילום: איה זך)


קמפיין שמלות כלה. עושה חשק?
"עושה חשק. אני חושבת שאין ילדה בגיל חמש שלא עמדה מול מראה וראתה את עצמה ככלה. הייתי משרטטת בשיעורים בבית הספר את שמלת הכלה שלי. אגב היום אני לא יודעת מה יהיה, אין לי בדמיון שום דבר. כל אחת חולמת להיות כלה - לפני שהיא חולמת להיות שחקנית או דוגמנית". 

אי אפשר להתעלם מהפרשי הגילים בינך לבין לירן. את מרגישה כבר מוכנה לחתונה וילדים?
"תמיד אמרתי שאני רוצה להתחיל את זה בגיל צעיר, גם חתונה וגם ילדים. כרגע אני מרגישה יותר מדי צעירה אבל כמובן שיש את הפרשי הגילים, אני יודעת שלירן בתוך שנתיים שלוש רוצה להיות אבא. ברור שיש שעון חול כזה ואנחנו בינתיים מחכים, הכל בסדר, נהנים בינתיים". 

אין הרצון לחוות עוד דברים לפני ההתמסדות?
"חד משמעית כן. גם לי וגם ללירן יש עוד הרבה חלומות להגשים. אני חושבת שחתונה לא כובל עבודה מסוימת, כמובן שילדים כן ועם זה אנחנו מחכים". 

טיילור מלכוב, לירן דנינו (צילום: אור גפן)
טיילור מלכוב, לירן דנינו (צילום: אור גפן)


בן זיני הזכיר אותך שוב באחד מהסרטונים שלו. בטח כבר נמאס שהשם שלך מוזכר בהקשר אליו.
"האמת שלא ראיתי ולא שמעתי. אני חושבת שזה לונג טיים אחורה, שיתעסק בשלו ושיהיה לו מלא בהצלחה". 

התחלת קריירת משחק. דיברת על השאיפה להגיע אפילו להוליווד. לירן תומך בצעד כזה?
"מאוד. אני חושבת שאם פעם היינו מדברים על רילוקיישן, אני לא יודעת אם רילוקיישן יזרום אבל אני מטפטת לו 'מה עם מוזיקה בחו"ל?'. אנחנו בהחלט מדברים על זה ובעזרת השם אני מאחלת לשנינו להגשים את החלומות הגדולים שלנו וביחד". 

טיילור מלכוב (צילום: איה זך)
טיילור מלכוב (צילום: איה זך)