בערב החג התפרסם ראיון עם ד"ר אבשלום קור, שבו הוא נשאל על פרידתו במסרון מאשתו השלישית נאוה אחירון־בודק, כפי שנחשף כאן. הוא כמובן הכחיש, ואף הצהיר שאת תקופת נישואיו השלישיים אפשר להגדיר כ"נון איוונט". אבל ליאורה, שעושה סדר לא רק בפסח, טרחה כדי להציג בפניכם את נוסח המסרון המוכחש:
״לא עזבתי את ביתי שלי נאוה, אבל העדפתי ללון מחוץ לבית אצל אחי. אני מבקש שתתארגני את, במידת האפשר, לעזוב את הבית, את ורועי. ברור לי שזה לא פשוט, ואינני דוחק. אבל בריא יהיה אם תעברו למקום אחר בהקדם, ונחיה בנפרד ונירגע".

אחירון, סימסת לו משהו אחרי הראיון?
"'לברית הבט ואל תפן ליצר', נאמר בתפילה של ערב יום הכיפורים. ואכן, ברית הייתה בינינו. ואהבה והערכה רבה עליהן הצהיר מר קור באוזני כל דכפין, אפילו באוזני תלמידיו בקורס העיתונאים בגל"צ... 14 שנים עבדנו יחד, עשר מתוכן היינו זוג, ויצרנו ביחד וראינו ברכה בעמלנו ובילינו עם משפחותינו. 'אלוהים ברא אותך בשבילי' אמר האיש שהתחפש לבעלי והרעיף עליי מכל טוב. ואז התאהב באחרת ובחר לעזוב במסרון, והיום הוא מגדיר את פרק החיים שלנו כ'נון איוונט'. לבי לבי עליו".

אבשלום קור, נאווה אחירון (צילום: חגי הוברמן)
אבשלום קור, נאווה אחירון (צילום: חגי הוברמן)


ד"ר אבשלום קור, מה מקור הביטוי אחד בפה ואחד בלב?
עו"ד סיגל בילינסון־שפרן, המייצגת את קור, מסרה בתגובה: "לדאבון לב, לא מניחה הגב׳ אחירון למרשי והוא נאלץ פעם אחר פעם ליתן התייחסות לעניינים שצנעת הפרט יפה להם. אולם, משעה שהגב׳ אחירון הפכה את מרשי לעיסוק העיקרי בחייה, יציין מרשי כי בין הצדדים הוחלפו מסרונים אותם בחרה הגב׳ אחירון שלא לשתף (גם המסרון המדובר אינו מצוטט בשלמותו) ולא במקרה, שהרי עניינה ביצירת תדמית מאוד מסוימת למרשי, הרחוקה מהמציאות. אותם מסרונים מעידים כי הגב׳ אחירון גירשה את מרשי מביתו, לא חסכה בקללות ובאיומים ועל כן נאלץ מרשי לצאת מהבית כדי לא להיקלע למצבים אליהם כיוונה הגב׳ אחירון. מרשי בוחר שלא לשתף בענייניו מעבר לאמור לעיל וככל שתמשיך הגב׳ בודק־אחירון בהתנהלותה, ימצה מרשי עמה את הדין".

אחירון, תגובה לדברי עורכת דינו של קור - יש לך?
״אני מודה שאכן כעסתי על מר קור שהכניס לחיינו אישה נוספת שכרסמה בהתמדה במשך שלוש שנים בבית שבנינו, כשבמשך כל הזמן הזה אני ממשיכה לתמוך בו ('אשתי היא החיבור שלי לעולם') ובילדיו ונכדיו שקראו לי סבתא. יום לפני שהלך נשבע לי בדמעות שלא יעזוב אותי לעולם ולמחרת הלך ולא חזר והותיר אותי שבורה ומרוסקת. חבל שכך בחר מר קור לסיים את הפרק המשותף שלנו״.

שלושה שבועות לפני הפרידה. אבשלום קור ונאוה אחירון (צילום: דני בן לולו)
שלושה שבועות לפני הפרידה. אבשלום קור ונאוה אחירון (צילום: דני בן לולו)