השחקן זוכה האוסקר וויל סמית ירד למחתרת לפני כחודש, לאחר שכזכור גנב את ההצגה בטקס היוקרתי בעקבות הסטירה שנתן לקומיקאי כריס רוק על במת האוסקר לאחר שהאחרון צחק על המחלה של אשתו ג'יידה פינקט סמית, שגרמה לה לאבד את שיער ראשה. ימים ספורים אחרי הטקס והסערה שהתרחשה בעקבות התקרית האלימה, השחקן החליט לפרוש מהאקדמיה וחבריה הודיעו כי סמית הושעה מטקס האוסקר למשך עשור. כריס רוק שחטף את הסטירה כשמיליוני אנשים בעולם צפו במקרה המביך, בחר שלא להגיב עד לרגעים אלו. 

סמית שכנראה עדיין מתאושש מהתגובה האימפולסיבית שלו נתפס בשבת האחרונה במקום הכי לא צפוי שיכול להיות. אתר TMZ דיווח כי השחקן נתפס בשדה התעופה במומבאי שבהודו, כשצלמי הפפראצי מתלהבים מנוכחותו של השחקן ההוליוודי. צלם הווידאו ויראל בהאיאני, שיש לו 3.7 מיליון עוקבים באינסטגרם, העלה צילומים של הגעתו של הכוכב, שנראה מחיוך ואפילו נופף לעבר הצלם. 

לא ברור מה סיבת הגעתו של סמית' להודו אבל מה שכן ידוע זה שהוא התארח באתר נופש יוקרתי בדירוג חמישה כוכבים, ליד חוף הכולל גם בריכת מי מלח. זו לא הפעם הראשונה שסמית' מבקר בהודו, ולאחרונה הקליט סרטון עם המנהיג הרוחני ג'גי ואסודב. לשחקן בהחלט יש סיבה טובה להתנתק ולנסוע הכי רחוק שאפשר כי בהוליווד ממש לא שוכחים לו את הסטירה הלא צפויה. נראה שחלק מהפרויקטים העתידיים של סמית' נמצאים בהשהיה לעת עתה ולפי הדיווחים נטפליקס ביטלה את סרט ההמשך שלה לסרט הפנטזיה "בהיר".

וויל סמית' חובט בכריס רוק (צילום: REUTERS/Brian Snyder)
וויל סמית' חובט בכריס רוק (צילום: REUTERS/Brian Snyder)