הדוגמנית יעל שלביה והזמר עומר אדם היו עד לא מזמן חברים קרובים שבילו יחד לעיתים קרובות ביחד עם האקס של הדוגמנית, איש העסקים המיליארדר ברנדון קורף. אלא ששלביה וקורף נפרדו לפני מספר שבועות לאחר זוגיות יציבה של שלוש שנים בהם גרו יחד בתל אביב וניהלו קשר בטווח רחוק עם עסקיו של קורף בארצות הברית. 

מאז שקורף ושלביה נפרדו, הדוגמנית התקרבה לזמר והשניים נתפסו על חם כשהם צמודים בערב ליל הסדר, אותו חגגו ביחד במיאמי. לספקנים שהתמונות לא הספיקו להם, השניים נתנו את החותמת הסופית שהעניינים הפכו לרומנטיים כשהתנשקו יום למחרת במועדון נחשב במיאמי. למרות שהמאבטחים דאגו למחוק את תמונות החוגגים מהמועדון, דלפו מספר סרטונים שחשפו את הזוגיות הנרקמת בין השניים. מקורבים לקורף סיפרו כי הוא שבור מהפרידה ולא מבין איך היא התקדמה מהר כל כך.

יעל שלביה, עומר אדם (צילום: באדיבות ''ערב טוב עם גיא פינס'')
יעל שלביה, עומר אדם (צילום: באדיבות ''ערב טוב עם גיא פינס'')

אדם ושלביה חזרו יחד מהחופשה במיאמי ונוכחים בטיסה שחלקו איתם את מחלקת העסקים טענו כי הם בטוחים שהם זוג וכי נראו צמודים לאורך כל הטיסה. השניים נחתו בארץ והמשיכו בחגיגות המשותפות בסוף שבוע בעיר הדרומית בישראל, אילת. מי שגם נכחה באילת בסוף השבוע האחרון היא אמו של אדם, שרון אדם. עם חזרתה לתל אביב הגיעה אמו של הזמר למפגש הכרויות של רווקים ורווקות וקיבלה ברכה מהרבנית ימימה מזרחי. אמו של אדם שיתפה את הברכה וכתבה: "הרבנית מברכת את עומר שלי לברכה והצלחה בזוגיות ושיהיה מאושר ושמח ונשוי, אמן". 

שרון אדם מקבלת ברכה לעומר אדם (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
שרון אדם מקבלת ברכה לעומר אדם (צילום: צילום מסך אינסטגרם)