הזוגיות של הדוגמן ברק שמיר בן ה-23 והדוגמנית רומי פרנקל בת ה-19 ידעה עליות וירידות לאורך השנים וכבר קשה לעקוב מתי הם יחד ומתי בנפרד, אך לצערנו זה קרה שוב, היחסים בין הזוג הצעיר והפוטוגני עלו על שרטון והם החליטו להיפרד. בימים אלו שוהה שמיר בפריז, שם הוא מקדם את הקריירה הבינלאומית שלו, בעוד פרנקל נשארה בישראל. מקורבים לשניים מספרים כי הזוג חוו משבר נוסף בזוגיות ולא ברור האם הפעם העניינים יסדרו ביניהם.

כפי שקראתם לראשונה ב-TMI, פרנקל ושמיר החלו בזוגיות מתחת לראדר בשנת 2019. בעקבות הזוגיות הזאת, פרנקל והאקסית של שמיר, יעל שלביה, הסתכסכו והרוחות בביצה סערו. אחרי שנה וחצי של זוגיות שמיר ופרנקל נפרדו והדוגמן סיפר כי הוא מעוניין להתרכז בקריירה. תשעה חודשים בנפרד הספיקו לשמיר ופרנקל והם חזרו האחת לזרועות השני לסיבוב נוסף. 

ברק שמיר, רומי פרנקל (צילום: אור גפן)
ברק שמיר, רומי פרנקל (צילום: אור גפן)

עם שחרורו מצה"ל, שמיר נסע לטיול ארוך בארצות הברית והשניים נפרדו בשנית לאחר שעל פי מקורבים לא הסתדרו למרות האהבה הגדול ביניהם. מספר שבועות לאחר ששב לארץ השניים חזרו האחת לזרועות השני ושמיר אמר בראיון ל-TMI כי "השמועות נכונות אבל אנחנו מעדיפים את השקט, להשאיר לעצמנו. פשוט בדרך, בזמן שלנו. עבר זמן, כל אחד היה בדרכו. דיברנו, אנחנו ילדים בוגרים, אנחנו מאוד אוהבים וחזרנו אחד לשנייה".

מעומרי יערי, מנהלם של ברק שמיר ורומי פרנקל, נמסר כי הם מכחישים את הפרידה של השניים. 

ברק שמיר, רומי פרנקל (צילום: שוקה כהן)
ברק שמיר, רומי פרנקל (צילום: שוקה כהן)