בעוד שהדרמות בין קים קרדשיאן ובעלה לשעבר קניה ווסט נרגעו במעט בשבועות האחרונים נראה שיש פרשיה אחרת שמעסיקה את בני המשפחה. הקרב המשפטי בין בלאק צ'יינה שתבעה את בני משפחת קרדשיאן בסך 108 מיליון דולר על לשון הרע ועל הפרת חוזה של תוכנית הספין אוף לריאליטי המשפחתי ממשיך, והפעם הגיעה תורה של קיילי ג'נר לעלות על דוכן העדים ולחשוף דברים חדשים ומפתיעים.

במהלך עדותה אמש, חשפה כוכבת הריאליטי כי בלאק צ'ינה זוגתו לשעבר ואם בתו של אחיה רוב קרדשיאן, ניסתה להרוג אותו ואף איימה עליה בהודעות טקסט במהלך שלב העדויות למשפט. ג'נר, העידה כי היא זוכרת שראתה את אחיה זמן קצר לאחר מריבה גדולה שלו עם צ'ינה בדצמבר 2016, שם טען כי היא שלפה עליו אקדח. "הוא השתמש במילים 'היא ניסתה להרוג אותי'", אמרה ג'נר בבית המשפט בלוס אנג'לס. 

קיילי ג'נר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
קיילי ג'נר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

זו לא הייתה הפעם היחידה מסתבר וג'נר אף שיתפה כי יום אחד רוב סיפר לה שבזמן שהוא שיחק במשחקי וידאו, צ'ינה הלכה מאחוריו וחנקה אותו עם כבל הטעינה של אייפון סביב צווארו. ג'נר, שיצאה בעבר עם האקס של צ'ינה, טייגה, גם העידה שהיא זוכרת פעם שהתעוררה לטקסטים מאיימים מצ'ינה. "היא שלחה לי אימוג'י שטן ואמרה, 'סופרת לאחור את הימים' כדי להביס אותך", העידה ג'נר. כשנשאלה על ידי עורכת הדין של צ'ינה, לין סיאני, מדוע לא דיווחה למשטרה על האיומים, הגיבה ג'נר, "לקחתי את זה כאיום תמים".

מייסדת חברה הקוסמטיקה הוסיפה שטיגה אמרה לה שלצ'ינה יש בעיות עם סמים ואלכוהול וכן סיפרה לה על תקרית שבה צ'ינה השתמשה לכאורה בסכין וחתכה אותו על זרועו. "כשהיינו ביחד טייגה שיתף אותי בצרות שהיו לו עם צ'יינה. הוא הראה לי את הזרוע שלו וסיפר שצ'יינה חתכה אותו בסכין", אמרה וסיפרה שיש לראפר צלקת באורך של שישה סנטימטרים.

רוב קרדשיאן, בלאק צ'יינה (צילום: אינסטגרם)
רוב קרדשיאן, בלאק צ'יינה (צילום: אינסטגרם)