מלכת הפופ מדונה בת ה-63 יצאה עם רקדן הגיבוי שלה אלאמליק וויליאמס בן ה-28, במשך כמעט ארבע שנים לאחר הפגישה הראשונה ב-2015, אבל השניים החליטו להפריד כוחות ולהיפרד. ברמז לפרידה פרסמה מדונה באינסטגרם שלה: 'קארמה אמרה: כשמישהו בחיים שלך לא מתאים לך... אלוהים ישתמש בו כל הזמן כדי לפגוע בך, עד שתהיה חזק מספיק כדי לשחרר אותו".

עם זאת, זה לא היה הפער של 35 שנים בין מדונה לרקדן שגרם לבעיות על פי הדיווחים, שכן אומרים כי הזוג לשעבר החליטו להפריד כוחות בזמן הסגר. "מדונה הכניסה את עצמה לחיי חברה עמוסים ורואה את חבריה ומשפחתה אחרי הפרידה", אמר מקור ל"סאן". "יש לה לוח זמנים עמוס, עובדת על הביוגרפיה שלה, מוזיקה חדשה ודואגת למשפחתה".

עוד הוסיף ואמר המקור לסאן: ״העניינים עם אלאמליק היו 'און' ו'אוף' לזמן מה. יש הרבה אהבה אבל בינתיים הם החליטו להיפרד", הוסיף המקור. כזכור, הרומן שלהם התפרסם לראשונה בשנת 2019 לאחר שהופיעו יחד בחשבון האינסטגרם של הזמרת. עם זאת, גם אביו של וויליאמס, דרו וויליאמס, אישר את מערכת היחסים ביניהם ב-2019, ואמר ל-TMZ שבנו יצא עם מדונה יותר משנה. "לאהבה אין גיל", אמר אביו, שצעיר ממדונה בשנתיים. "הבן שלי חי ב'לה וידה לוקה', ואני פשוט שמח בשבילו".