הדוגמנית היילי ביבר, אשתו של ג'סטין ביבר, שעברה בחודש שעבר שבץ מוחי, פתחה את הנושא בפני עוקביה ברשתות החברתיות. בסרטון ארוך שהעלתה ליוטיוב דוגמנית העל בת ה-25 פירטה את האירוע הבריאותי שעברה ב-10 במרץ והאשפוז שלאחר מכן, ושיתפה כי הרופאים שלה הגיעו למסקנה מדוע הם חושבים שיש לי קריש דם.

"אחת הסיבות הייתה שרק לאחרונה התחלתי גלולות למניעת הריון, שמעולם לא הייתי צריכה לקחת אבל אני סובלת ממיגרנות ופשוט לא דיברתי עם הרופאים שלי על זה". כשהזהירה את העוקבות שלה ללמוד מהטעות שלה, היא המשיכה: "אז גבירותיי, אם אתן סובלות ממיגרנות קשות ואתן מתכננות לקחת גלולות למניעת הריון, הקפידו לספר לרופא שלכן כי אירוע מוחי הוא תופעת לוואי אפשרית מאמצעי מניעה, גלולות".

מסונוורת. היילי ביבר (צילום: יחצ חול)
מסונוורת. היילי ביבר (צילום: יחצ חול)

כזכור, בחודש שעבר אושפזה ביבר בבית החולים "פאלם ספרינגס" לצורך חירום רפואי. מאוחר יותר היא שיתפה בהצהרה שהיא אושפזה בבית החולים עם תסמינים דמויי שבץ שנגרמו מקריש דם במוחה. בזמן שניסתה להסביר את המצב במילים שלה, היא גם ציינה גורמים אחרים שלטעמה תרמו למצבה הבריאותי ביניהם כך שחלתה בקורונה ולוח הזמנים הצפוף שלה. ביבר סיפרה כי היא נוטלת כעת אספירין ומדללי דם מדי יום ושיתפה שהיא כבר לא סובלת מתסמינים כלשהם. 

ג'סטין ביבר, היילי בולדווין  (צילום: אינסטגרם)
ג'סטין ביבר, היילי בולדווין (צילום: אינסטגרם)