מי את?
"הילה נחשון, אשת תקשורת, סטאז'רית לאימון אדלריאני, בת 41, אמא לנינה, 14, וליהוא, 9, בזוגיות שש שנים עם ארי. מחברת הספר 'גירושין. סיפור. אהבה' – שהוא למעשה מדריך למתגרשת. זהו ספר לכל מי שחווה גירושים או פרידה כואבת, ששואלת את עצמה 'איך ממשיכים מכאן?'. הוא משלב בתוכו גם את הסיפור האישי שלי, והוא נכתב בשיתוף ד"ר אבי מרדלר, פסיכולוג קליני ומרצה בכיר במכון אדלר".

את מרגישה פספוס שלא היה אינסטגרם בתקופה שפרצת?
״אני לא מודדת את הערך העצמי שלי לפי כמות העוקבים שיש לי. זה טיפשי בעיניי. ואני לא מתעסקת בהשוואות, אני עסוקה בלעזור לנשים להגשים את עצמן, להכיר ביכולות שלהן, להמשיך הלאה כשהן לא יודעות איך להתחיל לצעוד אחרי פרידה או גירושים. אני גם לומדת, כותבת, מתפתחת. יש חיים שם בחוץ״.

הילה נחשון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
הילה נחשון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

כמה פעמים ביום את שומעת את השאלה ״לאן נעלמת״?
״שומעת די הרבה, לאנשים זה נורא מוזר שהתרחקתי מהפרסום, כאילו מי לא רוצה להיות מפורסם היום? הייתי שם, זה לא באמת עשה לי את זה. הייתי חייבת לזוז רגע הצדה מהרעש ומהבלגן כדי לדייק את עצמי ואת הבחירות שלי״.

מה גרם לך להוציא ספר על גירושים?
״הספר נולד בעקבות מאות פניות של נשים שכתבו לי אחרי ראיון שעשיתי ובו סיפרתי על התקופה הקשוחה שעברתי בעקבות הגירושים. הבנתי שאם כבר מכירים אותי, עדיף שאעשה עם זה משהו טוב שיוכל לעזור לנשים שנמצאות בסיטואציה דומה. יש הרבה בדידות והמון כאב בגירושים, אז כתבתי ספר שהוא מעין מדריך למתגרשת״.

הילה נחשון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
הילה נחשון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

ספרי על הבחירה להיות קואצ׳רית.
״אני מסיימת בקרוב את הסטאז׳ שלי במכון אדלר, למדתי אימון במשך שנתיים וכשאסיים את כל הבחינות, אהיה קואצ׳רית מוסמכת עם התמחות ביחסים. אני מתייחסת מאוד ברצינות למקצוע הזה, ואם תשאל מתאמנות שלי, התוצאות מדברות בעד עצמן״.

כמה מהעוקבים שלך הם נשים?
״בין העוקבים שלי תמצא הרבה יותר נשים, בגילאי 25־50 בעיקר. אני לא מתעסקת בלמכור להן דברים. הן מתייעצות איתי ואני מבינה שהן עוקבות כי הן מתחברות אליי כבן אדם. אין פה איזו שלמות מתייפייפת, כי אני כותבת את מה שאני מרגישה ומעלה תמונות כשמתחשק לי להעביר איזשהו מסר. זה לא המקצוע שלי, אני לא עובדת בזה״.

מה השאלה ההזויה ביותר שקיבלת באינסטגרם?
״אחרי אחד הראיונות האחרונים,שבו סיפרתי שאני בזוגיות בשש השנים האחרונות, מישהו כתב לי שהוא קרא את הראיון והוא מבין שאני לבד עכשיו, ואם אפשר לצאת איתי״.

הילה נחשון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
הילה נחשון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)