העונה השנייה של "אהבה חדשה" המשודרת ברשת 13 (הפרק הבא בראשון הקרוב) ובהנחייתה של מאיה ורטהיימר, מצליחה לעורר רעש רב בעקבות הדרמות שהיא יצרה בין הזוגות. אחד הזוגות הבולטים הם שני גולן שבחרה במיכאל נמירובסקי בן ה-32 מתל אביב, פלסטיקאי במקצועו. אלא שהיחסים בין השניים יודעים עליות ומורדות בעקבות הביקורת של שני כלפי מיכאל על כך שהוא מלפרטט עם אחרות או שהוא יורד על מתמודדים אחרים בפניהם ומרכל מאחורי גבם. 

בפרק האחרון ששודר עידן מוסרי שנבחר על ידי דנה בן ארי, הביע את חיבתו לזוגתו של מיכאל - שני ואמר שהסטייל שלה הוא יותר הכיוון שלו בבחירת בנות, בעוד ששני נמצאת בריב סוער עם מיכאל. מיכאל הכריז שהוא עוזב את הפורמט בעקבות הפערים ביניהם, אך התרכך והשלים איתה. בראיון כנה ל-TMI סיפר מיכאל על החיבור לשני, הפערים ביניהם ואיך בנות מתחילות איתו ברשתות החברתיות ומה הוא עונה להן. 

מיכאל נימרובסקי (צילום: צילום מסך רשת 13)
מיכאל נימרובסקי (צילום: צילום מסך רשת 13)

מה משך אותך בשני?
"כשהגעתי לדירה אמרתי לעצמי 'אין סיכוי שהם ימצאו משהו שאני אוהב'. כשנכנסתי ראיתי את שני, בחורה גבוהה עם שיער יפה. היא מאוד הרשימה אותי מהרגע הראשון. אמרתי לה שירדה לי אבן מהלב כי מאוד אהבתי את מה שראיתי. בנוסף, הייתה לנו זרימה מטורפת, היו צחוקים ומאוד זרמנו על ההתחלה. מה שהכי אהבתי בשני זה את האינטליגנציה שלה. יש לה אינטליגנציה מאוד גבוהה וזה משהו שתמיד חיפשתי אצל אישה והוריד לי לרוב אצל נשים בעברי, לא מצאתי שפה משותפת איתן". 

היא טענה שעשית משחק למצלמות. למה בעצם?
"את האמת? לא הבנתי מאיפה זה בא ועד היום אני לא מבין. אם כבר, אני הבן אדם שעשה הכי פחות משחק למצלמות כי אני לא מכיר אף אדם שפוי שהיה אומר בשידור חי שהוא בגד. הייתי הכי אני והכי אמיתי. הגיעו זוג (אל ואור) שלא הכירו אחד את השנייה לפני כן ובחרו אחד לשנייה בגדים. לא צחקתי על אל, אלא על הסיטואציה שהוא בחר לה בגדים. אני חושב שזה היה מצחיק וזה שאל זרמה עם זה, מוכיח כמה זה היה מצחיק באותה סיטואציה. להגיד שעשיתי את זה בשביל המצלמות זה קריאה סופר לא נכונה של המצב ואני לא מבין מאיפה זה בא וזו הסיבה שממש התעצבנתי".

שני ומיכאל ב''אהבה חדשה'' (צילום: צילום מסך רשת 13)
שני ומיכאל ב''אהבה חדשה'' (צילום: צילום מסך רשת 13)

אתה מתחרט על ההתפרצות הזאת? 
"ממש לא. ההתפרצות שלי הייתה נכונה לחלוטין. יש דברים שלא רואים על המסך וכמה דברים שהובילו לזה באותו היום. היו כמה דברים שהובילו להתפרצות הזאת, שהייתה בלתי נמנעת. אני מהאנשים שיכולים להתפרץ ולהירגע ולבקש סליחה, גם אם אני יודע שאני צודק. כשראיתי את זה על המסך לא התחרטתי כי זה בא ממקום אמיתי ועל דברים שעשיתי ממקום אמיתי אני לא מתחרט". 

יש דברים שכן התחרטת עליהם?
"יש לי אחיינית בת 10 והיא ראתה את הפרק הראשון ואחותי סיפרה לי שברגע שהיא ראתה ששאלו 'מי בגד בבן/בת זוג שלו' והרמת את הכוס, היא צעקה 'לאאא, מה אתה עושה?". זה בערך מה שאני הרגשתי, אבל שוב, אמרתי שבגידה מבחינתי זה נשיקה או לדבר עם מישהי אחרת בזמן שאתה יוצא עם מישהי. הייתי ילד ועשיתי את זה, אין לי שום בעיה עם זה, כי לא עשיתי את זה מאז. אם יש משהו שאני מתחרט עליו זה שאמרתי את זה, כי קיבלתי הרבה תגובות". 

מיכאל נמירובסקי (צילום: צילום מסך רשת 13)
מיכאל נמירובסקי (צילום: צילום מסך רשת 13)

הפערים בינכם לא הרתיעו אותך?
"לא. היו שני פרקים שנראו כמו כפייה דתית וזה ממש לא היה ככה. אמרתי לשני שאני לא שונא את הדת - אני מאוד מכבד את הדת ואוהב את מה שהיא מייצגת. אני חונכתי מגיל קטן לחינוך פחות מסורתי ומטבע הדברים זה מה שגדלתי להיות. זה לא אומר שאני סולד או לא מוכן לאמץ דברים מהעולם שלה. אם זה נראה כמו כפייה דתית - אז נהפוך הוא. מאוד אהבתי את הישיבה עם גיסתה ואחרי זה שאלתי הרבה שאלות. מה שנראה על המסך - לא שיקף את מה שהרגשתי. לדעתי זה טרם לי המון להבין את העולם שלה ולהבין מאיפה היא באה".

זה שהיא אמרה שהיא רוצה שהילדים שלה יגדלו בחינוך דתי? 
"מבחינתי זה קו אדום, הילדים שלי לא ילכו לחינוך דתי. כמובן שהיא לא אמרה את זה בקטע של אנחנו מתחתנים והילדים שלנו ילכו לחינוך דתי אבל זה היה משהו שלא הייתי מסכים לו בחיים. גם אם היא אמרה את זה, זה כרגע העמדות שלה - ואם נמשיך, העמדות שלה או שלי יכולות להשתנות. זה לא דיל ברייקר כי לא חשבתי שהבחורה עומדת על שלה וזה לא יקרה בחיים. אז לא ייחסתי חשיבות לדבר הזה ושאני אצא מהתכנית בגלל זה. אהבתי שהיא מאוד מאמינה בערכים שלה ואת זה קצת פחות אהבתי אבל על כל דבר אפשר לעבוד במערכת יחסים". 

שני ומיכאל, ''אהבה חדשה'' (צילום: צילום מסך רשת 13)
שני ומיכאל, ''אהבה חדשה'' (צילום: צילום מסך רשת 13)

באמת חשבת שיש סיכוי לקשר או שהיית בתוך תהליך עם מצלמות ולא רצית לחתוך לפני שהיא מחליטה בעצמה אחרת?
"אחרי הפיצוץ שלנו אמרתי שאין שום סיכוי שהקשר הזה יצליח בחיים. אחרי הפעם הראשונה שהיא השאירה אותי אמרתי 'טוב אנחנו מכירים רק שלושה ימים, ניתן לזה צ'אנס. באתי במטרה גם להכיר בעצמי דברים. לא באתי רק למצוא אהבה, אלא להבין מה אני עושה לא נכון, למה אני מאבד עניין מאוד מהר בבנות. אחרי הפיצוץ חשבתי שאנחנו שונים מדי אבל כמו שראיתם, אחרי זה השלמנו. כמו שאני עולה באימוציות מהר, אני גם נרגע מהר. אז החיבוקים והנשיקות נתנו לי תקווה שיש סיכוי. נכון שיש פערים אבל לדעתי כל קשר מצליח מתחיל מפערים וקשיים והיופי הוא להתגבר על הקשיים ולהסתכל קדימה". 

יכול להיות שאם היו משדכים לך את אחת הבנות האחרות, זה היה מצליח יותר?
"החיבור שעשו לי ולשני זה הדבר הכי טוב שיכל לקרות לי בתכנית. אני לא רואה את עצמי עם אף אחת אחרת. אני לא חושב שהייתי מקבל את הערך המוסף שקיבלתי איתה עם אף אחת אחרת. אין סיכוי שזה היה מצליח עם מישהי אחרת. עם דנה היינו מסיימים להפקה את האלכוהול אבל זה היה 'חבר חדש' ולא 'אהבה חדשה'". 

אהבה חדשה (צילום: צילום מסך רשת 13)
אהבה חדשה (צילום: צילום מסך רשת 13)

היית מודע לסיטואציה של שני ועידן בזמן שזה קרה?
"אני דיברתי איתו והוא אמר לי את זה. הוא אמר: 'אני מעדיף מישהי כמו שני', הוא לא אמר לי 'אני רוצה את שני' - וזה בסדר. לבן אדם יש העדפה ולא צריך לצלוב אותו על זה שהוא מעדיף מישהי שיותר דומה באופי לשני, ולכן הסכמתי איתו ואמרתי לו 'אם זה מה שאתה אוהב, לבריאות'. גם בתכנית אמרתי לשני 'תציגי את זה לדנה בדיוק כמו שזה קרה ולא שהוא התחיל איתך או משהו כזה'. אני לא חושב שהוא התחיל איתה. יכול להיות שהוא התחיל איתה אבל קשה לי להאמין שבן אדם נורמלי יעשה דבר כזה לחבר שלו ומול מצלמות. קשה לי להאמין שזה הגיוני".

נשארת בקשר עם מישהו מהתכנית?
"יש לנו קבוצה של הבנים ונפגשנו כמה פעמים. עכשיו יותר בקשר עם סרגיי. דנה היא הסול מייט שלי. מהרגע הראשון הבנתי עם מי יש לי עסק. היא מאוד דומה לי באופי והיא חברה מאוד טובה שלי, אני מאוד אוהב אותה. שנינו אוהבים את החיים הטובים, שנינו אוהבים אלכוהול, דברנים, עושים הרבה רעש, חברותיים, פחות שמים צנזורה על מה שהם אומרים". 

דנה, ''אהבה חדשה'' (צילום: צילום מסך רשת 13)
דנה, ''אהבה חדשה'' (צילום: צילום מסך רשת 13)

מה גילית על עצמך בעקבות התהליך?
"גיליתי שהיה לי FOMO מטורף. הסיבה העיקרית שבגללה איבדתי עניין בבנות היא כי חשבתי 'אולי יש יותר טוב' ובתכנית אי אפשר לחשוב ככה כי אתה מנותק ואין לך הסחות דעת. הדרך היחידה שיש היא להתמודד עם זה. כששני התחילה להיפתח אליי, זה בדרך כלל השלב שאני קם והולך והפעם אמרתי 'לא, אני אשאר' וכשעברתי את המכשול הזה הבנתי שיש שם משהו". 

היית עושה את זה שוב בדיעבד?
"חד משמעית. התכנית הזאת נתנה לי המון בחיי הפרטיים. אני קצת פחות נהנה מהפרסום, אני לא ציפיתי לכזה באזז מהתכנית. אני לא באתי במטרה להתפרסם, העסק שלי עבד מעולה ויש לי את הקהל שלי. לא ציפתי לכזה באזז ושיזהו אותי בכל מקום שאני הולך. אנשים מבחינתם מכירים אותי כי אני בסלון שלהם פעמיים בשבוע, אבל אני לא מכיר אותם. אני בן אדם מאוד חבורתי ואוהב אנשים, תשומת לב זה מאוד כיף, אבל אם אעשה עוד תכנית ריאליטי? לא נראה לי". 

אמרת בתכנית שאתה בטיקטוק. הפכת להיות אושיה מאז הפרסום? 
"לפני התכנית היו לי 8500 עוקבים והיום יש לי 12 אלף עוקבים, אני מרגיש שהטיק טוק דוחף אותי יותר כי אני בתודעה". 

זה היה אחד השיקולים בבחירה להשתתף ב"אהבה חדשה"?
"לא. פנו אליי מעוד תוכניות כמו 'חתונה ממבט ראשון' ותוכנית נוספת וכשהתקשרו אליי מ'אהבה חדשה' הייתי חולה קורונה, זה היה ברגע הנכון ובזמן הנכון. אמרתי בהתחלה 'למה אני צריך את זה? הכל טוב איתי', ואז חשבתי על זה ואמרתי לעצמי שאולי לא הכל טוב איתי, כי אני עדיין רווק".

''אהבה חדשה''  (צילום: רשת 13)
''אהבה חדשה'' (צילום: רשת 13)

מתחילות איתך בנות? 
"מתחילות איתי בנות באינסטגרם ואני עונה להן שאני בזוגיות. אני פחות נותן מענה באינסטגרם. אנחנו זוג נכון לעכשיו, מה זאת אומרת?".

מה הדרך הכי הזויה?
"הרבה בנות שואלות אותי מה המזל שלי, לא יודע מה הקטע עם אסטרולוגיה אבל אני מקבל עשר הודעות ביום עם השאלה הזאת. ממש בתחילת התכנית בנות שלחו לי תמונות עירום אבל עכשיו זה דברים כמו 'תישאר כמו שאתה' ושאני 'חמוד'. אני יוצא מעט מאוד וכל היום בעבודה. כשאני יוצא אני שמתי לב על עצמי שהעיניים שלי אוטומטית מחפשות את המבטים, ואני לא כזה אוהב את זה. אתה לא מצפה שאנשים ברחוב יזהו אותך והעיניים שלי עכשיו מחפשות מי מזהה אותי".  

שני ומיכאל, ''אהבה חדשה'' (צילום: צילום מסך רשת 13)
שני ומיכאל, ''אהבה חדשה'' (צילום: צילום מסך רשת 13)