המעריצות והמעריצים כבר מחכים ומתכוננים, ושבוע בלבד לפני ההופעה המרגשת של מארון 5 בישראל, שיגרה הלהקה את רשימת הדרישות שלהם לשהייה הצפוייה בתל אביב. עונת ההופעות מחו"ל נפתחת, ואיתה מתחילים גם גינוני הסלבס - ואנחנו מתים על זה! הבוקר, הגיעה הרשימה המפתיעה שדרשה הלהקה, כשאדם לוין הלוהט בראשה.

לא סתם חמשת חברי הלהקה נראים חטובים וחסונים ונראה שזו לא עוד להקת פופ רוק, מאחר ומסתבר כי יש הם שומרים על תפריט בריא ומאוזן, ושלחו בקשות שקולות ומפתיעות. בראש רשימת הדרישות מופיעה רשימת פירות כמו תפוזים, תפוחים, אשכוליות וחמוציות להכנת מיצים טריים. למרות החום הלוהט החבורה ביקשה ירקות טריים להכנת מרקים, ורצוי שיכילוי בזיליקום, עגבניות, בצלים ואטריות אורז בלבד. עוד ברשימה - יינות, חשוב שיהיו מתוצרת מקומית ייקבים מובחרים בישראל, מגוון אגוזים כדוגמאת קשיו, שקדים מקולפים.

View this post on Instagram

A post shared by Adam Levine (@adamlevine)

לחברי הלהקה לא רק אכפת מעצמם, אם כי גם מהסביבה, וביקשו להשתמש במהלך שהותם בכלים רב פעמיים לשמירה מירבית על כדור הארץ.  ולגבי הפינוק ואורח החיים במהלך ביקורם, אדם לוין וחבריו ביקשו מקלחות חמות, מגבות בצבע שחור לבמה ומאחורי, חדר חזרות לחימום קולי ושלושה רופאים שיעמדו בסטנד ביי – רופא אף אוזן וגרון , רופא שיניים וכירופרקט.

מארון 5 מגיעה לארץ (צילום: באדיבות מארון 5)
מארון 5 מגיעה לארץ (צילום: באדיבות מארון 5)