שיר אלמליח נוטה להיות בן אדם מאוד פרטי, אך מדי פעם עורכת בחשבון האינסטגרם סשן של שאלות מהעוקבים, ובהרבה מהמקרים עונה וחושפת דברים מפתיעים. האמא הטרייה נשאלה על ידי עוקביה האם היא חוותה אלימות ממי שהיה בן זוגה ולמרבה הפלא אלמליח הגיבה: ״לצערי כן ושם זה הסתיים״.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

הדוגמנית לא שיתפה מי בן הזוג המדובר והותירה את העוקבים מסוקרנים. כידוע אלמליח ניהלה שלוש מערכות יחסים רציניות שדווחו בתקשורת בעלה הראשון, אלרואי כהן, הצלם האיטלקי ג'וזף קראדו, ובעלה האחרון ואב שני ילדיה, מייקל זנזורי.

שיר אלמליח (צילום: רפי דלויה)
שיר אלמליח (צילום: רפי דלויה)

עוד חשפה הדוגמנית כי היא לא נוהגת לצאת לדייטים ואף סולדת מהם, למעט באופן חריג הדרך בה הכירה את הגרוש האחרון.  ״הכרנו דרך חבר משותף שאמר לי שאני 'חייבת להכיר את הבחור'. זאת הייתה פעם ראשונה שיצאתי לדייט ואחרונה״. עוד שיתפה מה למדה על זוגיות: ״למדתי להקשיב לאינטואיציות שלי, ללכת עם הלב ולא למהר לשום מקום. לפעמים קורים דברים שמדליקים אצלנו נורה, ואנחנו חושבים שלא ראינו טוב, שאולי משהו ישתנה לטובה, אבל זהו שלא, בסופו של דבר כל הסימנים תמיד נמצאים שם השאלה אם מתעלמים או חותכים וממשיכים הלאה. אישית למדתי על בשרי שתחושת הבטן שלי אף פעם לא הטעתה אותי״.