זוכרים את הימים הנוראיים של הסגר המתמשך? אז הרשויות הנחו את התושבים לא לצאת מהביתם אלא למטרות חיוניות בעקבות נגיף הקורונה הבלתי נודע? בעוד שרבים רק חיכו לחזור לשגרה ולשוב להסתובב ברחובות ולבלות במחציתם של אנשים אחרים, אופרה ווינפרי סיפרה השבוע בראיון חדש כי היא לא יצאה מהבית במשך 322 יום - אפילו לא פעם אחת.

המנחה המפורסמת בת ה-68 חשפה בראיון ללוס אנג'לס טיימס שהיא לא יצאה מביתה במשך כמעט שנה והסבירה מדוע לא הפריע לה להיות בבידוד של כל כך הרבה זמן. ווינפרי שיתפה כי חבריה היו צוחקים על כמה שהיא הייתה זהירה אך מצדה הצהירה שהיא הופתעה מ"כמה טוב הצלחתי להסתגל לבידוד ולא להיות בקרבת אנשים אחרים".

View this post on Instagram

A post shared by Oprah (@oprah)

"אני זוכרת שפעם חבר שאל אותי, 'את לא מתגעגעת להיות ליד אנשים אחרים?' אמרתי, 'אה, לא באמת'. ואני חושב שזה בגלל שהייתי רגילה כל יום לעמוד מול קהל של 350 איש פעמיים ביום [בתוכנית של אופרה ווינפרי], היו לי מליון לחיצות ידיים, חתימות וסלפיז, זה מצריך ממני המון להיות חשופה בסביבה של הרבה אנשים" סיפרה והמשיכה.

"הצלחתי לבלות זמן איכות שלי עם עצמי באופן שלא קרה במשך שנים. בדרך כלל, גם אם אני לוקחת חופש לעצמי, אני כל הזמן חושבת על הצעד הבא. הצלחתי להסתגל למצב כי יש לי את היכולת והתחושה החזקה לחיות את הרגע כאן ועכשיו מבלי לדאוג לגבי הבא". אבל כמובן שלא כל אחת יכול להרשות לעצמו להיות במצב הזה, ואפילו ווינפרי ציינה את הפריבילגיה שלה. "אפשר לעשות את זה רק כשלא צריכים לדאוג מהיכן תגיע המשכורת הבאה. לא הייתי צריכה לדאוג 'האם יהיה לי שכר דירה? האם אני אצליח להשיג אוכל? האם אני אצליח להשאיר את האורות דולקים והאם אוכל לטפל בילדים שלי?'", אמרה.

View this post on Instagram

A post shared by Oprah (@oprah)