רגע לפני שישודר פרק נוסף של "אהבה חדשה" ברשת 13, הגיעו הבוקר (ראשון) כל מתמודדות התכנית ובני זוגם, מלבד אל אדידה שהגיעה לבדה, כדי לצפות ראשונים בפרק שישודר הערב. דנה, מריאנה ושני הגיעו עם דור חדד, מיכאל נמירובסקי וסרגיי סבטינצקי ושידרו עסקים כרגיל. עוד הגיעה המנחה החדשה של הריאליטי, מאיה ורטהיימר, שעדיין נמצאת בחודש האבל על אביה איתן ורטהיימר ז"ל.

ורטהיימר נותרה לבדה בישראל בעוד אסף זמיר ובתה אסיה חזרו לארצות הברית, אך היא צפויה להצטרף אליהם בסוף השבוע הקרוב, לאחר סיום 30 ימי האבל על אביה ז"ל. רגע לפני צפיית הפרק שישודר היום תפסנו את ורטהיימר ושאלנו אותה איך היה להיכנס לנעליים של המנחה לשעבר, לירון ויצמן ולמי מהבנות היא הכי התחברה. 

אהבה חדשה (צילום: יח''צ)
אהבה חדשה (צילום: יח''צ)

איך היה להיכנס לנעליים של לירון ויצמן?
"מבחינתי להנחות בפריים טיים זה דבר ענקי. לירון אני מעריצה אותה, היא מדהימה, חיה רעה. לבקש ממנה טיפים ועצות ולירון מדהימה, זה כבוד גדול". 

למי הכי התחברת מהבנות?
"אני לא יודעת אם שמת לב אבל אני המנחה, אני שוויץ. אז התשובות שלי יהיו כאלה, אני אוהבת את כולם".

יש מסקנה שלדעתך צריך לצאת איתה מהצפייה ב'אהבה חדשה'?
"יש מלא מסקנות שאתה יוצא איתן מ'אהבה חדשה'. אני חושבת שהדבר הכי חשוב להבין הוא שבעצם כולנו רוצים את אותו דבר, כולנו רוצים אהבה. יש לנו דרכים אחרות ושונות לבקש את זה או לדברר את זה החוצה, לאהבה יש שפות שונות. לפעמים אנחנו לא יודעים להגיד מה אנחנו רוצים וצריכים. הבן אדם מולנו לא יודע לעשות את זה. אתה צריך להבין שאם זה השורה התחתונה של מה שאתה רוצה, זה צריך להניע אותך. לא הפחד או החרדה".

אסף ואסיה חזרו לארצות הברית, מתי את מתכננת לחזור?
"אחרי השלושים של אבא שלי שזה בעצם סוף השבוע". 

דנה ודור מ''אהבה חדשה'' (צילום: יח''צ)
דנה ודור מ''אהבה חדשה'' (צילום: יח''צ)

סרגיי, מאיה ומריאנה, אהבה חדשה (צילום: יח''צ)
סרגיי, מאיה ומריאנה, אהבה חדשה (צילום: יח''צ)