הזוגיות של הזמרת מאיה בוסקילה ובעלה לשעבר עוזי אזולאי, עברה הרבה תהפוכות, דרמות וחילופי האשמות הדדיים. אחרי שנפרדו וחזרו ושוב נפרדו, השניים התגרשו רשמית ברבנות באפריל 2021. כבר היה נדמה שמערכת היחסים בין השניים נשארה בעבר, אלא שאולי תופתעו לשמוע שמקורבים לשניים מספרים כי בוסקילה ואזולאי נתנו צ'אנס נוסף לזוגיות והם בודקים האם יצליחו לעמוד בקאמבק זוגי, כך פורסם לראשונה בוואלה! סלבס.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

כזכור, בוסקילה ואזולאי התחתנו בספטמבר 2019, אחרי זוגיות של למעלה משנה. אל החתונה המושקעת, בהפקתה של אירית רחמים הגיעו לא מעט חברים מהתעשייה וכמובן בני משפחה, בן הדוד שמעון בוסקילה הכניס את הזוג המאושר לחופה אך מי שגנב את ההצגה הוא איך לא - לני הקטן בנה הבכור של בוסקילה מנישואיה הראשונים.

עוזי אזולאי, לני (צילום: פול סגל)
עוזי אזולאי, לני (צילום: פול סגל)

לאחר שהשניים נפרדו, לני שהה עם אזולאי בזמן שבוסקילה הייתה בצילומים של "גולסטאר נשים". השניים ניסו לתת צ'אנס נוסף שעלה באכזבה והשניים החליטו להתגרש. נאחל להם שהפעם זה יעבור בהצלחה!

עופר מנחם, מנהל יחסי הציבור של מאיה בוסקילה, מסר: "מאיה עסוקה בחזרות להופעות יום העצמאות ובהקלטת שירים חדשים, וזה מה שמעסיק אותנו בימים אלא, הדיבורים על חייה האישיים יישארו בגדר תעלומה כי אנו לא נתייחס בתקשורת יותר לנושאים האישיים הללו".

מאיה בוסקילה, עוזי אזולאי (צילום: תמיר ברגיג)
מאיה בוסקילה, עוזי אזולאי (צילום: תמיר ברגיג)