בשנים האחרונות ירדן הראל חשפה לעולם סוד איתו התמודדה. היא ובעלה לשעבר עומרי שלום ניסו במשך חמש שנים להביא ילדים לעולם אך לאחר ניסיונות כושלים הם החליטו לפנות להליך פונדקאות, באמצעותו הביאו לעולם את התאומים המתוקים שלהם לני וגפן. במשך כל תקופת ההזרקות ונטילת ההורמונים, הצליחה הראל להסתיר מהסביבה את שעובר עליהם, מלבד המשפחה הקרובה. לאחר שהגיעו לעולם התאומים, גילתה הראל שהיא בהריון אך בחודש שביעי למרבה הצער עברה לידה שקטה. אתמול, פתחה לעוקבים אחריה באינסטגרם הזדמנות לשאול שאלות בנוגע לטיפולי פריון ופונדקאות וחשפה מה היה הרגע בו החליטו להפסיק לנסות בעצמם ולפנות לעזרה חיצונית.

"ניסינו הפריות חוץ גופיות וטיפולים במשך חמש שנים. אני יודעת שזה נשמע מאוד כואב להזריק לעצמך לבטן אבל אני רוצה לעודד נשים ולהגיד שנכון שזה לא נעים, אבל בחוויה האישית שלי גם לא נורא. מתרגלים, ומהנסיון האישי שלי זה לגמרי משהו שאפשר להתמודד איתו" סיפרה והוסיפה "אין בן אדם של דד ליין, אחרי כמה שנים קבעתי מועד שאם לא תהיה שום התקדמות עד שנגיע אליו נפנה לפונדקאות וכך היה. אולי זה נשמע טכני אבל בעיניי היה נחוץ כי תמיד יש את המחשבה של אולי הפעם...וככה הזמן חולף לו".

ירדן הראל, עומרי שלום (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ירדן הראל, עומרי שלום (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

עוד סיפרה הראל על תקופת הטיפולים: "כמעט ארבע שנים שלא סיפרתי על הטיפולים חוץ מלסביבה המאוד קרובה, בתקופה הזאת עליתי קצת במשקל, הבטן הייתה נפוחה ועל הפנים לפעמים היו פצעונים. בעבודה השתמשתי במייקאפ יותר מאסיבי. עם שאר השינויים דיי התנהלתי כרגיל..הפכתי את הטיפולים לחלק מהשגרה שלי וניסיתי לשלב אותם ולא להתמקד בהם כל הזנן כי זה יכול לייאש".

ירדן הראל (צילום: אור גפן)
ירדן הראל (צילום: אור גפן)