בשבוע שעבר הזמר אייל גולן הגיע למכון הקעקועים הקבוע שלו של ליז רוטשטיין בראשון לציון ועשה קאבר לקעקוע המשותף שעשה יחד עם אשתו לשעבר, דניאל גרינברג. כזכור, לפני שלוש שנים גולן וגרינברג הגיעו לאותו המכון בדיוק ועשו קעקוע משותף המשלים אחד את השנייה. בידו של גולן חצי עיגול עם תאריך ההכרות שלהם ה-12 בדצמבר 2018 והאות הראשונה בשמה של דניאל - D ובידה של גרינברג אותו עיגול משלים עם תאריך ההכרות והאות E, האות הראשונה בשמו של אייל. 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

מיד לאחר הפרידה, לפני כשלושה חודשים, החלטנו לבדוק ב-TMI עם גרינברג מה יעלה בגורל הקעקוע המשותף והיא שיתפה כי אין בכוונתה להסיר אותו. אלא שגולן בחר לעשות קאבר על הקעקוע ועל תאריך ההכרות קיעקע משולשים ואת האות D שינה לסימן שאלה. עוקביה של גרינברג לא יכלו להתעלם מהשינוי של גולן ובחרו לשאול אותה שוב, האם היא מתכננת לעשות גם היא קאבר לקעקוע המשותף. 

אייל גולן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אייל גולן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

גרינברג עקבית ולא נותנת להחלטות של הגרוש שלה להשפיע על החלטותיה ונראה שנכון לרגע זה היא לא מתכוונת לעשות שום שינוי בקעקוע המשותף. היא כתבה: "וואלה לא חשבתי על זה. אני רואה את הקעקוע הזה ורואה את הילדים שלי מולי. הוא לא מפריע לי בשום צורה כך שכרגע הוא לא ישנה צורה". 

אייל גולן, דניאל גרינברג (צילום: אינסטגרם)
אייל גולן, דניאל גרינברג (צילום: אינסטגרם)