כוכב הילדים והשורד יובל המבולבל חושף כי החלום הגדול שלו מאז שהוא זוכר את עצמו זה להיות מפורסם, לכן תמיד חלם להתקבל ללהקה צבאית. אלא שבגלל הפרופיל הגבוה שלו, הוא נשלח ליחידה קרבית, שם למד ערכים חשובים לחיים וכל כך אהב מה שעשה, שיצא לקצונה ואף חתם לעוד שנתיים קבע.

את החלום הגדול להיות מפורסם הוא כאמור הגשים בהמשך הדרך. "מאז שאני זוכר את עצמי תמיד רציתי להיות מפורסם לכן החלום שלי בצבא היה לשרת בלהקה צבאית קרש קפיצה מצוין לעולם הבידור", כתב המבולבל בפוסט ברשתות החברתיות: "הגעתי לאודישנים של להקת הנח״ל שם עשיתי איזה קטע מצחיק ואפילו התקבלתי. היה רק פרט קטן אבל חשוב מאוד שלא לקחתי בחשבון - פרופיל 97. כן, בגלל שהיה לי פרופיל קרבי החליטו לשלוח אותי ליחידה קרבית".

יובל המבולבל (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
יובל המבולבל (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

"אני זוכר שראיתי איך החלום שלי נעלם לי מול העיניים וחומק לי בין האצבעות. וכך מצאתי את עצמי במקום בלהקת הנח״ל בחטיבת הנחל - טירונות, אימונים, קו בלבנון, עברתי מסלול לא קל אבל שם גיליתי עד כמה חשוב מה שאני עושה - עם כל הכבוד לחלום האישי שלי להיות מפורסם, פתאום אני זוכה לעשות משהו אחר. משהו חשוב. משהו שהוא לא בשבילי. משהו שבזכותו האזרחים של המדינה שלי יכולים לחיות בביטחון. גיליתי מהי אחוות לוחמים אמיתית, מהי דבקות במשימה ואת היכולת לקום ולהסתער אל מול אש האויב".

"כל כך הזדהיתי עם מה שאני עושה שהמשכתי לפיקוד, יצאתי לקצונה וחתמתי קבע לעוד שנתיים התפקיד האחרון שלי היה מפקד צוערים בבה״ד 1 - בית הספר לקצינים. אז את החלום שלי הגשמתי בדרך אחרת - ארוכה יותר ומספקת יותר והמון בזכות הכלים שרכשתי בצבא. והיום אני נמצא בצד השני, מופיע על במות, מנהל חיי משפחה, קריירה, מטייל, מבלה - דבר שלכאורה נראה מובן מאליו אבל ממש ממש לא .כולנו חיים כאן בארץ היפה והלא פשוטה הזאת - ארץ ישראל האהובה שלנו בזכות כל אותם החיילים ואנשי הביטחון שנותנים מעצמם ומסכנים את חייהם בשבילנו כל יום וכל שעה".

יובל המבולבל (צילום: יחסי ציבור)
יובל המבולבל (צילום: יחסי ציבור)