רגע אחרי חגיגות יום העצמאות למדינת ישראל הדוגמנית והמגישה ירדן הראל ועומרי שלום חוגגים הבוקר את העצמאות הפרטית שלהם בטקס גירושים. השניים שנפרדו בהפתעה באוגוסט האחרון אחרי 11 שנות נישואים ושני ילדים משותפים אותם הביאו בעזרת אם פונדקאית, הפרידו כוחות, הראל אף עזבה את הבית - הבוקר עשו את הצעד הסופי.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

ירדן הראל, עומרי שלום (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ירדן הראל, עומרי שלום (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

לפני שלושה חודשים קראתם כאן ב-TMI כי השניים חתמו על הסכם גירושים והבוקר, התייצבו הראל ושלום בבית הדין הרבני בתל אביב והתגרשו רשמית כדת וכדין. רגע לפני ובסמוך לחגיגות יום ההולדת ה-39 שלו שלום שיתף טור חושפני בבלוג האישי שלו על הגירושים ואף סיפר "הטור הכי חשוף וקשה שכתבתי, אבל גם משחרר ומקל על הנפש". 

"תשעה חודשים עברו מהפרידה, לא פשוט להתגרש כשיש ילדים קטנים בתמונה, והכי קשה להתגרש מול כל העולם ואחותו. אם היה רגע בו קיללתי את היותי נשוי לסלב זה היה בשלושת החודשים לפרסום הפרידה" שיתף שלום והוסיף "הרצון להראות חוזקה ולשדר עסקים כרגיל כי אתה באור הזרקורים ואין מצב שיראו אותך שבור, עצוב מפוחד ובדיכאון. הדבר הכי גרוע שתעשו הוא לשדר עסקים כרגיל כשמבפנים אתם מרוסקים ומפחדים להודות בזה בקול רם. מפני ששם בנקודה הזו תחזוקת הפוזה הזו תעלה לכם ביוקר. המחיר הבריאותי, כספי ונפשי ששילמתי היה כבד מנשוא ולי לא היה מישהו שידריך אותי, יכוון אותי לבאות ויזהיר אותי מפני הסכנות שבדרך".

עומרי שלום (צילום: ניר פקין)
עומרי שלום (צילום: ניר פקין)

עוד כתב שלום על החוויות שלו וכתב: "תנו לי לומר לכם שלכל קרחנה שתעשו יש מוצאי קרחנה, ובמוצאי הקרחנה אתה רוצה למות! אתה רוצה למות מתחושות נוראיות, פיזיות ונפשיות וכל זה בעבור מה? לתחזק פוזה? לעשות רושם על אנשים שלא תזכור את שמם בבוקר שאחרי? אבל אתה נשאר לבד עם המחשבות, בדידות נוראית וכאב ראש שבא לך לדפוק את הראש בקיר כי כלום לא עוזר. כולם אמרו לי שזה בסדר ללכת לאיבוד ואני כמו אותו ילד שנגרר למקום שהוא בכלל לא רוצה ללכת נגררתי. אווו איך נגררתי! אבל זה מאחורי תודה לאל ואני פה בשביל לתת לכם טיפ קטן, אל!".

"קחו את הזמן להתאבל, לבכות ולהישבר. אני יכול להודות היום 9 חודשים אחרי, זה היה המשבר הכי גדול שעברתי בחיי. כן, משבר יותר גדול מההתרסקות הכלכלית שכמעט וחיסלה אותי לפני שמונה שנים, אפילו יותר גדול מהלידה השקטה שעברנו! עד כדי כך שאני יכול להודות שגם היום, קשה לי לעכל את שקרה".

ירדן הראל ועומרי שלום בימים טובים יותר (צילום: מתן צור)
ירדן הראל ועומרי שלום בימים טובים יותר (צילום: מתן צור)