בזמן שמאה אלף ישראלים פקדו את ההופעות של "מארון 5" בפארק הירקון אתמול ושלשום, הסולן אדם לוין הרוויח רווח עצום מאחוזתו הענקית בשכונה הכי יוקרתית בלוס אנג'לס, לאחר שמכר אותה לאחרונה תמורת סכום של 51 מיליון דולר.

מכירת האחוזה של סולן "מארון 5" בן ה-43 ואשתו הדוגמנית בהאטי פרינסלו בת ה-33, הייתה המכירה השלישית הכי יקרה בדרום קליפורניה, לפי ה"לוס אנג'לס טיימס". לנכס העצום הייתה שורה מפוארת של בעלים לפני לוין, שכן לוין ופרינסלו רכשו אותו בעבר מבן אפלק וגרושתו ג'ניפר גארנר ב-2018 תמורת 31.95 מיליון דולר, בשנה בה סיימו את נישואיהם. חישוב מהיר מגלה שהם מכרו אותו ברווח של כמעט 20 מיליון דולר.

View this post on Instagram

A post shared by Smart Mama (@thesmartmamas)

האחוזה שימשה גם ביתו של זוכה האוסקר גרגורי פק, כמו גם את המפיק בריאן גרייזר, הידוע בעיקר בשל שיתופי הפעולה הרבים שלו עם רון הווארד. לוין ופרינסלו הציעו למכירה את ביתם לראשונה תמורת 57 מיליון דולר, אבל הם עדיין הרוויחו משמעותית מהעסקה. המתחם כולל 10 חדרי שינה ו-14 חדרי אמבטיה, והוא עבר שיפוץ על ידי לוין. "אדם בדרך כלל תופס את מושב הנהג בקבלת החלטות עיצוביות", אמרה אשתו ל-"Architectural Digest" ב-2021 בזמן שערכה סיור בביתם. ״הוא נשאר ער כל הלילה ומסתכל על רהיטים ובתים. הוא צריך להיות מעצב פנים בעצמו״.

הנכס משתרע על שטח עצום של שלושה דונם, וצמיחת העצים הכבדה סביבו שומרת על פרטיות האזור. הבית הראשי במתחם הוא אחוזה בגודל 9,000 מטר מרובע בסגנון חווה, אבל יש גם בית הארחה עם ארבעה חדרי שינה נוספים בנכס. בניין נפרד דואג לחלק מהצרכים השונים של בני הזוג עם חדר כושר וסטודיו ליוגה וכן משרד לענייניהם העסקיים. הזוג, שחולקים את הבנות דאסטי בת החמש, וג'יו בת הארבע, נהנו עד כה מביצים טריות מלול התרנגולות שנמצא באחוזה ומבר שיש אידיאלי לאירוח אורחים. בחוץ, הנכס המעוצב באלגנטיות כולל בריכת שחייה, יחד עם מגרש כדורסל. 

View this post on Instagram

A post shared by Adam Levine (@adamlevine)