יש קידום בינלאומי טוב יותר לארצנו מאהבה בין כל המינים? נראה כי הזכייה באירוויזיון כבר לא תהיה שלנו, אבל תשומת הלב התקשורתית הבינלאומית לה זוכה נציג ישראל לאירוויזיון ראויה לא פחות מהמקום הראשון בתחרות. רגע לפני חצי הגמר, נציג ישראל לאירוויזיון מיכאל בן דוד הציע נישואין לבן זוגו בארבע השנים האחרונות רועי רם.

בן דוד הנמצא בימים אלה בטורינו שבאיטליה, יום לפני חצי הגמר בו יעלה לייצג את ישראל עם השיר "I'M", ניצל את ההתרגשות הגדולה לחגיגה פרטית שלו וביקש  את ידו של בן זוגו בארבע השנים האחרונות רועי.

בחדר המלון בו שוהה בן דוד שעוצב עם פרחים על המיטה, כרע בן דוד ברך ושלף טבעות משותפות לשניים ושאל: ״התסכים להיות בעלי?״, רועי הנרגש נענה כאמור בחיוב כשכל זה תועד בעדשת הנייד ומובא כעת עבורכם. רועי כאמור הצטרף ברגע האחרון למשלחת הודות לסידורי בטחון קפדניים שנערכים סביב המשלחת הישראלית. השמחה הגדולה נפוצה במהרה בקרב כול המשלחות של המדינות הנמצאות והפרגונים על הפתיחות והקבלה בישראל כמדינה מתקדמת ונאורה לא איחרו להגיע.

מיכאל בן דוד מסר: ״בתקופה הכי מרגשת בחיים שלי שבה אני מייצג את המדינה שלי בבמה הגדולה באירופה, הגשמתי עוד חלום והצעתי לאהוב ליבי להתחתן איתי. אני בר מזל״.

מיכאל בן דוד מציע נישואים לבן זוגו רועי רם (צילום: רשתות חברתיות)