רוני דואני עלתה להופיע אמש (שלישי) כמופע חימום ללהקת "מארון 5", בפארק הירקון בתל אביב מול קהל של 50,000 אנשים עם שמלה נוצצת. אלא שרגע לפני שהגשימה חלום רטוב של כל אומן בישראל, דרמה גדולה התרחשה לזמרת. על הבמה היא נראתה זוהרת ונוצצת כמו סטארית אמיתית, אלא שיממה לפני שעלתה לבמה סיוט של כל אומן התממש, כשהתברר כי לסופרטארית אין אאוטפיט ללבוש, התופרת נעלמה לה.

כל זה תחת עומס ונטל של הפקת אירוע חגיגות יום הולדת שלקחה על עצמה דואני לרגל בעלה חן מונאצז שציין עשור חדש לחדש. איך היא צלחה את המשבר הגדול? אחותו של חן מונצז, מיכל, גוללה את האירוע בפייסבוק. "אני רוצה רגע לספר לכם על האישה הזאת מהוידאו. מעניין מי בדיוק היה זה, שהצמיד לה לפני איזה 20 שנה את התואר סופרסטאר. כמה הוא לא ידע איך התואר הזה ישב עליה יותר ויותר עם השנים. היא הופיעה אתמול מול 45 אלף איש. ביג פאקינג דיל בלי שום מרכאות".

רוני דואני (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
רוני דואני (צילום: צילום מסך אינסטגרם)


"כל השבוע היא התרוצצה, היטרללה, סדרה, הפיקה, הפעילה, קישטה, הפתיעה. לא את פארק הירקון, אלא את חגיגות היומולדת של בעלה, שהוא אחי, אתם יודעים. עם כל הכבוד לאדם לוין, חן מונצז׳ בן 40 השנה. יום לפני ההופעה, כשהיא מכינה ארוחת ערב, מקלחת, מרדימה שלושה ילדים, התברר שאין לה מה ללבוש. התופרת נעלמה. לאישה הזאת, שכולם אמרו פעם שהיא בובה שמנהלים וסוכנים מושכים לה בחוטים (מיינד יו, היא הייתה רק בת 16) אין מנהל שיטפל עכשיו במשבר, היא מפיקה לעצמה את החיים הכל כולל הכל, רקדניות, הקלטות, פיתוח קול, תופרת שנעלמה. התחילו לתפור אאוטפיט חדש מאפס".

"יאדה, יאדה, יאדה למחרת היא עלתה על הבמה מול 40 אלף איש. חזרה הביתה. בתפקיד הכרכרה שהופכת לדלעת - מכונית אוטותל. אלה, בת 4 חודשים התעוררה.  רצינו חן אני לתת לה עוד שעה של גרייס לפני שהיא מורידה את התוספות מהקוקו וחוזרת לטריינינג (הפיה אגב עזבה מזמן. לפני איזה 10 שנים). רוני התעקשה לגשת בעצמה לאלה. עזבתי בחצות בערך כששתיהן שכובות על המיטה ומקשקשות על היום שהיה. היום כבר יום חדש - שני אימונים, שלושה ילדים וסופרסטאר אחת".