הדוגמנית מישל גרציג שיוצאת עם שחקן הכדורגל המצליח טיבו קורטואה שמשחק בקבוצת ריאל מדריד, הצטלמה לקמפיין חדש להבשה תחתונה של fix לקולקציית בנות הפאוור פאף יחד עם הדוגמנית שחר חיון. גרציג שעברה לגור יחד עם שוער ריאל מדריד בספרד, סיפרה שמתקשה לצאת מהבית שם בעקבות סוללת צלמי הפפראצי שמחכים להם בחוץ.

עוד סיפרה גרציג שהיא מחכה ליום שתוכל להכיר לטיבו את ישראל מקרוב והשניים מחכים ללו"ז שיאפשר את זה. עוד סיפרה גרציג בראיון ל-TMI כי לא מפריע לטיבו שהיא מצטלמת בהלבשה תחתונה והוסיפה: "הוא ממש מפרגן ותומך, הוא יודע שזה העבודה שלי וזה חלק מזה. כל עוד אני מרגישה בנוח זה מה שחשוב לו". 

מישל גרציג (צילום: רפי דלויה)
מישל גרציג (צילום: רפי דלויה)

כשנשאלה אם היא מתכוננת לפני צילומים להלבשה תחתונה, היא הפתיעה ואמרה: "לא מתכוננת, האמת שלפני רגע דפקתי קרואסון". על מסיבת ההפתעה שארגנה לטיבו לכבוד יום הולדתו ה-30, סיפרה: "עשיתי לו מסיבת הפתעה בסגנון ספארי, כל החברים שלו מכל העולם חיכו לו בבית. היה מלא ג'ירפות וחיות, זה היה כמו מסיבת יום הולדת לילד שחוגג 30. קניתי לו מתנות, יש לנו עוד מעט חופשות ופגרה אז עשיתי כל מיני דברים לקיץ. אני אגלה לך סוד, אני הסטייליסטית שלו גם אז אני מחליטה מה הוא ילבש". 

את עוד מעט בת 25, טיבו בן 30. את מחכה לטבעת?
"אני לא מחכה לכלום. מה שצריך לבוא, בא בזמן שלו ואני פשוט נהנית כרגע ממה שיש ומנסה לא לתכנן יותר מדי את העתיד. גם ככה הזמן עובר מהר מדי אז אני פשוט נהנית מזה כרגע".

קורל סימנוביץ' בברצלונה, את במדריד. יוצא לכן לדבר קצת?
"כן אנחנו בקשר, לא יוצא לנו להיפגש יותר מדי. אנחנו תמיד מתפספסות. כשאני מגיעה לברצלונה לעבודה היא לא נמצאת ולהפך. אבל זה כיף שיש עם מי לחלוק את החוויה הזו". 

מישל גרציג (צילום: רפי דלויה)
מישל גרציג (צילום: רפי דלויה)