עומר אדם ויעל שלביה רק רצו להשיק את זוגיותם רשמית לאור ושיתפו אתמול לראשונה ברשתות החברתיות תיעוד זוגי שלהם יחד. השניים ככל הנראה חיכו לזמן המתאים עבורם לחשוף את הזוגיות שלהם, למרות המרדף האין סופי של הגולשים ומדורי הבידור לתמונות אקראיות שלהם ברחבי הארץ והעולם.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

אדם ושלביה למודי ניסיון מול התקשרות נקטו בטקטיקה יחצנית ידועה, וכדי להרגיע את התקשורת והרוחות סביבם, סיפקו לכולם את מה שהם רוצים עם שליטה ובקרה שלהם על התוכן וכך עשו כשפירסמו את התמונות הראשונות שלהם יחד אין מדור בידור שלא הפך את התיעוד לכותרת היום. 

View this post on Instagram

A post shared by Yael Shelbia (@yaelshelbia)

אלא שהזמר והדוגמנית לא תיארו לעצמם שהתמונות שיפרסמו יהפכו להלצה ודאחקה מרושעת שרצה ברשת, המתעסקת אך ורק בחיצוניות של השניים. במקום שיתעסקו בזוגיות הטרייה שלהם, הגולשים התרכזו בכמות שערות החזה שיש לעומר אדם עם תגובות כמו "תשמע מכונת הלייזר הרימה ידיים?" ובמקום שיגיבו בפירגון לזמר שסופסוף מצא את שאהבה נפשו, אחרי תקופה לא מבוטלת של רווקות לא מחמיאה, מתעסקים במבנה גופו העגלגל של עומר, לצד עלבונות שלא נחזור עליהם כאן.

חדי האבחנה גם התעכבו בכתמים הכחולים המתנוססים ברגליים של שלביה, ומיד העלו השערות כי היא חווה אלימות מצידו של הזמר או שאולי דווקא אלימות מינית "למה יש לך כחולים ברגליים? עומר נותן עבודה?" או "אלים עומר"  ועוד. אף אחד לא העלה את ההשערה כי הכתמים הכחולים הם תוצר של אימון ספורטיבי או סתם תוצאה של מגושמות.

חשוב לשבח את הזוג שיכל בקלות לרטש את הדברים הלא מושלמים בגופם ובחר בכל זאת לשתף תמונות טבעיות שלהם ללא פוטושופ ועריכה. לא ברור אם זה בגלל שהם כל כך מסונוורים מאהבה, כך ששום סימן כחול או מערבולת של שערות לא תטלטל אותם, או שבאמת הם העדיפו להציג תמונה טבעית ואותנטית שזהה לאהבה הטהורה שלהם.

יעל שלביה, עומר אדם (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
יעל שלביה, עומר אדם (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

כשקוראים את הדאחקות המרושעות שרצות ברשת, שכן בואו נודה לעיתים הן גם מצחיקות מאוד, מגלים את פניה המכוערות של החברה שלנו, שרק מחפשת פגמים בכדי להרגיש טוב יותר עם עצמה. חברה שאוכלת יושביה ונהנית לפגוע ברגשותיהם של אחרים בשביל לרומם את מצב רוחה. אני בטוחה שאפילו עומר אדם ממרום מעמדו והסטטוס שלו, נפגע מהעלבונות שהטיחו בו. לא שאני דואגת לנפשו העדינה, הוא ילמד להתמודד, אלא דווקא מודאגת מהאפקט המשני שנוצר כשמסרים שליליים מהסוג הזה עוברים באופן ישיר לבני נוער שקוראים את התגובות המלגלגות ומתביישים בעצמם להסיר חולצה, בגלל שיעור יתר או שומן עודף. זה כבר ברור לכולם מה הנזק הרב שזה מייצר בנפשם העדינה והמתפתחת של הנוער שלנו.

אבל בואו רגע, בכל זאת נתעכב בשערות הגוף השופעות של עומר אדם.  אני אישה, וחייבת לציין שיש לי טעם די משובח בגברים, ואני אומרת לכם שיש לא מעט נשים, ואני ביניהם שאין להן שום בעיה עם שיער חזה, נהפוך הוא, זה מסמל עבורן גבריות, כוח ועוצמה. כמובן שיש נשים שמעדיפות חזה חלק, ומנופח משרירים וכל אחת והעדפותיה. 

ותגידו לי בינינו, מה רע בקצת בטן משתפלת רכה וחמימה כדי לחפון בה בנועם את ראשנו.  בואו נשבור לכם סטיגמה לא כל הנשים נמשכות למראה שרירי של גבר שמבזבז את כל זמנו בניפוח גופו עם משקולות בחדר כושר,  ומגלח את שערותיו כמו בובה בחלון ראווה. גבר אמיתי לא משקיע יותר מדי במראה שלו, אלא בפנים ובמהות שלו ובקידום העסקים שלו.

כמובן שאסתטיקה היא דבר חשוב, ואם יש שערות שמבצבצות במקומות פחות סימפטיים כמו אף ואוזניים אפשר וניתן לדלל אותם בקלות, ואם השומן והמשקל הוא מוגזם  אז צריך לעשות דיאטה להיכנס למשטר ספורט אבל בעיקר לטובת הבריאות.  

יעל שלביה היא הנה הוכחה חיה,  לדברים שלי, אחת הדוגמניות היפות בתעשייה, מתרפקת במסירות ובאהבה אינסופית בידיו של הזמר למרות שערות גופו הפראיות והמשקל הלא מדויק שלו. ותאמינו לי שהיא רואה בו אכבר גבר. אז אני כבר צופה את התגובות הבאות לכתבה, "את חיה בסרט היא איתו רק בגלל הכסף. "בינינו, זה לא באמת עניינכם, תלמדו כבר לפרגן, תאמינו לי, זה עושה פלאים לעור הפנים.