זו אחת השנים המוצלחות עבור השחקנית המצליחה ליהי קורנובסקי שתצעד ממש בקרוב על השטיח האדום בפסטיבל קאן עם השתתפותה בסרט המותחן המדע הבדיוני "פשעי המחר" של הבמאי דייויד קרוננברג ובכיכובם של ויגו מורטנסן, קריסטן סטיוארט וליה סיידו. רגע אחרי שתסמן את הוי המיוחל על ידי כל שחקן בקריירה שלו, היא תצעד בשביל החופה כשתינשא בעוד שלושה שבועות לבחיר ליבה, השחקן רועי ניק. 

רגע לפני שני האירועים המשמעותיים האלה, קורנובסקי חזרה לעונה נוספת במותג "תפוזינה" שם חבשה את הפאה הג'ינג'ית שכל כך מזוהה עם המותג וענתה ל-TMI על השאלות הבוערות בנוגע לחתונה והצעד הבא של הרחבת המשפחה. 

ליהי קורנובסקי (צילום: אבישג שר)
ליהי קורנובסקי (צילום: אבישג שר)

במהלך השנה הזאת קיבלת הצעת נישואים. 
"הכל כבר יש, הכל. אנחנו ממש ממש מתרגשים ואני ממש מחכה לזה. עוד אין לי נעליים לשמלה השנייה, לשמלה הראשונה יש. זה משהו שתמיד פנטזתי עליו ואני הכי מאושרת בעולם שרועי בחיים שלי ואני בשלו ואני מאוד מתרגשת לקראת הדבר הזה. זה לא סתם אללה בבלה, אני ממש מחכה לזה וזה ממש בקרוב". 

את תכף צועדת על השטיח האדום בקאן.
"זה כבוד ענק בשבילי להיות חלק מפרויקט כזה מטורף. לעבוד עם קרוננברג זה דבר עצום, הוא נתן תחושה מאוד נעימה ואבהית כשהיינו על הסט. הייתה חוויה אדירה בשבילי לעבוד עם מישהו כזה ענק, אגדה".

יהיה ירח דבש בקיץ?
"יהיה ירח דבש קצר ואז יש עבודה, תודה לאל, על סדרה וסרט".

אחרי החתונה יתחילו השאלות על ילדים. יש תכנונים?
"כן. נראה מתי זה יצליח להיות אבל כן לגמרי, יש תכנונים". 

ליהי קורנובסקי (צילום: אבישג שר)
ליהי קורנובסקי (צילום: אבישג שר)