אם חשבתם שעומרי שלום מבכה את הפרידה המפתיעה מירדן הראל אחרי 22 שנות זוגיות ו-11 שנים כזוג נשוי עם שני ילדים שהביאו באמצעות אם פונדקאית, לני וגפן - אז זהו שלא. לאחר שהתגרשו רשמית לפני כשבועיים בבית הדין הרבני, עומרי שלום החליט להתנתק לשבוע מהרשתות החברתיות ולהתרכז במחשבות של עצמו.

בשבוע שעבר קראתם ב-TMI כי ירדן הראל נמצאת בזוגיות טרייה עם הצלם מתן כהן בן ה-34, אותו הכירה במהלך עבודתם תחת פרויקטים משותפים. שלום התייחס לזוגיות החדשה של הראל ברשתות החברתיות וכתב: "להגיד שזה קל יהיה שקר. אבל אומרים שאם אתה באמת אוהב מישהו אתה רוצה שיהיה לו טוב, גם אם הטוב שלו בא על חשבון האושר שלך. אז ברור שאני רוצה את הכי טוב לירדן ואני בטוח שבן זוגה הוא בחור מדהים ומקסים ואין סיכוי שירדן הייתה הולכת עם מישהו שפחות מזה".

ירדן הראל, עומרי שלום (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ירדן הראל, עומרי שלום (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

אלא שגם שלום לא נשאר לבד והוא נתפס צמוד בתמונות משותפות שהתפרסמו בוואלה! סלבס יחד עם שירן אטיאס, קוסמטיקאית במקצועה. שלום נתפס צמוד לאטיאס בשבועות האחרונים ונראה שזו תחילתה של זוגיות יציבה. כזכור, זו לא הזוגיות הראשונה של שלום עם מישהי לאחר הפרידה מהראל, לאחר שיצא מספר שבועות עם נועם מוזס בורוביץ.