אחרי טקס בלאס וגאס באפריל וחתונה אינטימית בבית המשפט בדרום קליפורניה ב-15 במאי, כוכבת הריאליטי קורטני קרדשיאן והמתופף טארוויס בארקר אמרו שוב "I do" אתמול (ראשון) בפורטופינו שבאיטליה. הם התחילו את המסיבה עם החברים והמשפחה שלהם בקבלת פנים מפנקת לחתונה בקסטלו בראון. למרות כמה ימים ארוכים של חגיגות חתונה, הזוג הטרי חגגו אמש עד 3 לפנות בוקר לצד ילדיה מייסון, פנלופה וריין מסקוט דיסיק וילדיו של טראוויס - לנדון ואלבמה ובתו החורגת אטיאנה דה לה הויה. אטיאנה ואלבמה שימשו כשושבינות, בעוד פנלופה הייתה נערת הפרחים וריין שימש כנושא הטבעות.

האחיות של קורטני - קים קרדשיאן ללא בן הזוג פיט דיווידסון, קלואי קרדשיאן, קנדל ג'נר וקיילי ג'נר נכחו גם הן ואמה קריס ג'נר הובילה אותה בשביל החופה. הזמר אנדריאה בוצ'לי פתח את קבלת הפנים עם ביצוע של "מצאתי את אהבתי בפורטופינו". מאוחר יותר, לנדון בן ה-18, בנו של המתופף, נשא נאום ומיד אחריו עלה לעמדת הדי. ג'יי DJ Cassidy שהרעיד את רחבת הריקודים. במהלך הלילה, משין גאן קלי נתן הופעה מאולתרת ללהיט שלו "bloody valentine" בזמן שארוסתו מייגן פוקס מרימה לו מהצד. "הדי. ג''י נתן הופעה וכל שבט בארקר וקרדשיאן-ג'נר רקדו יחד", אומר מקור למגזין פיפל. "לאחיות קרדשיאן היה רגע חמוד כששרו ורקדו יחד עם 'Girls Just Wanna Have Fun'".

View this post on Instagram

A post shared by @breezybeaar

View this post on Instagram

A post shared by E! News (@enews)

בתו של בארקר, אלבמה בת ה-16, עלתה לשידור חי באינסטגרם ונתנה למעריצים הצצה לאביה וקרדשיאן חוגגים את החתונה המרגשת שלהם. עם סיום הטקס הרשמי, קרדשיאן החליפה לשמלת מיני תחרה שחורה ושקופה והינומה קצרה תואמת. החתן היה ללא חולצה מתחת לבלייזר שחור, והזוג לבש מאוחר יותר מעילי עור תואמים "מר בארקר" ו"גברת בארקר" כשהם רקדו לאט לצלילי "Lovely Day" של ביל וויתרס. זמן קצר לאחר שצפתה באחותה אומרת "איי דו", קיילי ג'נר שיתפה סטוריז של האוכל בקבלת הפנים, שכללו פסטה טרייה וקנוליס, כיאה לחתונה באיטליה.