הריב הסוער של הראפר רון נשר וסטטיק נמשך כבר מספר שנים אלא שבאלבום האחרון של סטטיק ובן אל, השניים שיתפו עם נשר פעולה בשיר "אורות". מאז כנראה היחסים עלו שוב על שרטון ורון נשר יצא מספר פעמים על סטטיק ובן אל ואפילו אמר: "וואו, שיר חמישי שנכשל ברציפות, למה שטראוס לא הכניסו קמפיין, זה חושף אתכם כבלוף שאתם. יש לי ממוצע גבוה ממכם על פודקאסט של שעתיים מאתמול, יא מביכים. זה נגמר, תפסיקו לגרור את הגופה הזאת".

אלא שזה לא מספיק לנשר ולפני יומיים הוא הוציא שיר חדש בשם "שבור" שם ירד בין היתר על נורוז, אגם בוחבוט והשיר "דובשנייה" אותו כתב בעצמו וכמובן גם סטטיק עם עקיצות שונות ביניהן: "הוא חתם עם חיים סבן? אז הוא פאוור ריינג׳ר והטייץ שלך ורוד היום, הפסקת חשמל, כיבוי צופים ,אז אין ״אורות״ היום". נשר גם אירח בקליפ את מאיה ג'ריס, האקסית של אלה לי להב, שלחשה לו באוזן: "ד״ש ל***-** שגם הייתה הירח דבש, שלום". עוד אמר נשר בשיר: "אני הולך לשפוך סוד חם לאבה, מצאו תתיק אימוץ שלך זרוק בכפר סבא". 

סטטיק החליט שהוא לא שותק והגיב בסרטון טיקטוק משלו בו הוא שם ביצה על צלחת ונשאל: "נו היא זזה?", סטטיק בתגובה עונה: "לא". "בכלל לא?", נשאל סטטיק ועונה שוב: "בכלל לא, אפילו לא מילימטר". "והשמעת לה?" - "השמעתי לה, הראתי לה". "והיא קראה את כל התגובות?", שאל הבחור שהכין איתו את הסרטון. "קראה הכל של הכל", ענה סטטיק והוסיף: "כל מה שקרה ועדיין לא הצליחו להזיז לי...".  

@static

לא הזיז אותה

♬ צליל מקורי - Static