נראה שחיי האהבה של "וואן דיירקשן" נראים הולכים גם הם לכיוון אחד - ביטול החתונה. אם חשבתם שישראל מדינה קטנה שיוצא בה הכל, נראה שאין סודות גם לא בארצות הברית הגדולה. מסתבר שהזמר הבריטי ליאם פיין, חבר להקת הבנים המצליחה שמאורס בשנתיים האחרונות למאיה הנרי התעסק עם בחורה אחרת, התמונות הגיעו לידה של אשתו לעתיד שבחרה לפנות לגולשים ברשת וביקשה מהם להפסיק להפיץ את התמונה ועל פי הדיווחים בעקבות המקרה הגיעה הפרידה וביטול האירוסים.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

אליאנה מאוולה, דוגמנית אמריקנית בת 24, שהופיעה באחד הקליפים של הכוכב לפני כארבע שנים העלתה בראשון בערב לחשבון האינסטגרם שלה תמונות קצת יותר מדי מיודדות עם הזמר המצליח, כולל סלפי קרוב מאוד של פיין מחבק אותה מאחורה ותמונה בשחור לבן של ידיהם שלובות. התיעוד עשה את דרכו לעמודי מעריצים ומשם היישר לאינבוקס של הכלה המיועדת והמופתעת.

ליאם פיין  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ליאם פיין (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

"אני כל כך אוהבת את כל המעריצים אבל בבקשה תפסיק לשלוח לי את התמונות האלה של הארוס שלי עטוף סביב אישה אחרת", הגיבה הנרי לפוסט של חשבון מעריצים. "זה לא אני וזה מספיק קשה לדעת שזה קרה בלי לראות את זה. מספיק עכשיו". העלילה קצת מסתבכת מאחר ומצד אחד נראה שהנרי מאוד מופתעת מחוסר הנאמנות של בן זוגה אך מטעמו של פיין טוענים כי השניים ביטלו את החתונה ונפרדו כבר לפני חודש.

ליאם פיין ומאיה הנרי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ליאם פיין ומאיה הנרי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)