דניאל גרינברג חזרה זה עתה מחופשה בדובאי, אומנם החופשה בסוף הייתה פחות מוצלחת ממה שתוכננה לאור לא מעט בלת"מים ותקריות לא נעימות שאירעו, כמו לפספס את הטיסה חזרה. אלא שרגע אחרי שחזרה ארצה ושיתפה עם עוקביה עד כמה היא התגעגעה לילדיה מיאל ורון, קיבלה גרינברג לא מעט ביקורת כמו "הכל צביעות לא אכפת לך מהילדים שלך, את כל היום בחופשות", או "אם את כל כך מתגעגעת לילדים שלך אז תפסיקי לעשות כל כך הרבה חופשות".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

גרינברג החליטה להגיב לביקורות וכתבה: "אני מאמינה בדרך שלי ובאמא שאני לילדים שלי. אני אמא טוטאלית, עוטפת מחבקת אוהבת ומחנכת, והילדים שלי מקבלים אותי שמחה ומאושרת. אני לא צמודה אליהם 24/7 ואני לא חושבת שזה נחוץ. אני אמא צעירה לשני תינוקות עם משפחה שתומכת בי" כתבה.

"אז איש איש באמונתו יחיה והאמונה שלי שחיים פעם אחת. הילדים שלנו לא צריכים להיות תלויים בנו, ולא צריכים אותנו מהבוקר עד הלילה. כל עוד ההורים שלי ימשיכו לתמוך בי ובהנאות שלי ויהיו בשבילי לילדים שלי אני לגמרי אמשיך ואעשה חיים כל רגע בחיים, כי ככה אני רוצה לחיות". עוד הוסיפה כי מרבית העוקבים שלה הם נשים, כי התוכן שלה לא יעניין גברים וכתבה: "אנחנו מלכות וראויות לחיות ולפרוח כל יום ביומו ,ואני לא שונה מאף אישה אחרת".