חיי האהבה של ג'קי אזולאי תופסים לא מעט כותרות בחודשים האחרונים, כאשר לאחר הפרידה מבעלה ואב ארבעת ילדיה ישראל אזולאי היא מצאה אהבה בזרועותיו של דניאל בוסי הצעיר ממנה, אך גם היחסים בינהם עלו לאחרונה על שרטון ולפני חודש הם נפרדו. למרות שתועדו כמה פעמים יחד והיה ספק אולי חזרו אחד לשנייה, נראה שזה סופי והבוקר (שלישי), השורדת כבר התייצבה עם גבר אחר באירוע השקת חנות גולף חדשה בעזריאלי ירושלים.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

בעוד שניסתה להתחמק משאלות על הבחור החדש איתו התייצבה אל מול המצלמות באירוע רב כתבים, נודע לנו כי הגבר החדש בחייה של הוא אלחי עמר, בן 32 מראשון לציון. אם תהיתם, השניים הכירו דרך חבר משותף שכולכם מכירים - איתי לוי. אך למרות המעמד המחייב אזולאי הקפידה להבהיר כי טרם מדובר בבן זוג והם עדיין בתחילתו של קשר זוגי.

כבר בוחרים יחד דברים לבית? ג'קי אזולאי, אלחי עמר (צילום: רפי דלויה)
כבר בוחרים יחד דברים לבית? ג'קי אזולאי, אלחי עמר (צילום: רפי דלויה)


איך זה מרגיש שכל צעד רומנטי שלך מסוקר בתקשורת?
"זה לא כיף וזה לא נעים, דניאל ואני נפרדנו ממש לא מזמן. חשוב להבין לא כל גבר שאני איתו זה בן זוג. עדיין יש לי רגשות לדניאל, אני לא מהר אמצא בן זוג אבל את יודעת..."

דניאל בוסי תועד לאחרונה בחופשה בדובאי עם בחורה אחרת ואת העלת תמונה עם גבר אחר, רצית לעורר את הקנאה שלו?
"דווקא לא, זה היה בלי קשר. זה היה די סמוך אבל בלי כוונה אבל זה מאחורינו, היה נגמר.

יש המון תוכניות ריאליטי לשידוכים וזה לא סוד שקשה למצוא אהבה בימים אלו, איך את מוצאת אהבה?
"לפי מה שמסקרים עלי בשבועות האחרונים נראה לך שקשה לי? לא קשה לי...אני יכולה לעשות תוכנית משל עצמי כדי לסנן את כל אלה שבאים אלי ולעשות תוכנית משל עצמי".

ג'קי אזולאי, אלחי עמר (צילום: רפי דלויה)
ג'קי אזולאי, אלחי עמר (צילום: רפי דלויה)