רגע לפני חג השבועות המנחה ירדן הראל הגיעה על הבוקר לירושלים להשקת חנות "גולף וגולף&קו" החדשה בעזריאלי ירושלים. ירדן הראל דיברה לראשונה על הזוגיות החדשה שלה עם הצלם מתן כהן בן ה-34. הראל ציינה שהיא שמחה שסוף סוף הזוגיות שלה בחוץ והיא מתרגשת מאוד. בנוסף, סיפרה כי הוא מקסים ובחור מיוחד והכי חשוב שטוב לה.

כשנשאלה על הזוגיות החדשה של הגרוש עומרי שלום, אמרה הראל כי "עומרי תמיד יהיה חלק מהחיים שלי, מן הסתם, הוא גם האבא של הילדים שלי. כמו שאני מאמינה שהוא מאחל שלי יהיה טוב, ככה גם אני מאחלת שלו יהיה טוב. אנחנו סגרנו פרק בחיים שלנו וכל אחד בפרק חדש ואני מאחלת לו שיהיה מאושר". 

ירדן הראל (צילום: רפי דלויה)
ירדן הראל (צילום: רפי דלויה)

כשנשאלה על הפגישה ביניהם בבין הדין הרבני לפני כשבועיים, ענתה הראל: "זה לא יום קל. יום מורכב, כל מיני רגשות שצפים ועולים. שנינו היינו מוכנים לקראתו כמה שאפשר וכל יום מסתיים ומתחיל יום חדש אבל זה לא היה יום פשוט". עוד הגיעו לאירוע ג'קי אזולאי בן זוגה החדש, צחי הלוי שחזר מטיול ארוך בהודו, אנה ארונוב, דנה בן ארי עם בן זוגה הקודם מ"אהבה חדשה", דור חדד ובן זוגה הנוכחי בתוכנית תומר לוינסקי, רוסלנה רודינה והילה סעדה שנחתה ב-4:00 לפנות בוקר היישר מהשטיח האדום של פסטיבל הסרטים בלוס אנג'לס ועלתה עם ג'ט לג לירושלים לטובת האירוע.

ג'קי אזולאי, אלחי עמר (צילום: רפי דלויה)
ג'קי אזולאי, אלחי עמר (צילום: רפי דלויה)

צחי הלוי (צילום: רפי דלויה)
צחי הלוי (צילום: רפי דלויה)

רוסלנה רודינה (צילום: רפי דלויה)
רוסלנה רודינה (צילום: רפי דלויה)