הזמר איתי לוי הופיע בקיסריה שם ערך אודישן בהפתעה למעריצה בקהל, לאחר שהחלו האודישנים ל"כוכב הבא" המשודר בקשת 12 ואליו הצטרף השופט רן דנקר שישב לצידה של האקסית, נינט טייב. לא רק אודישן בהפתעה היה שם אלא גם נפילה מהבמה בהפתעה, אלא שלוי תוך שניה קפץ חזרה והמשיך את ההופעה כאילו כלום לא קרה.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

רגע לפני שעלה לבמה להופיע בפני 4000 אנשים בקהל של אמפיתאטרון קיסריה, תפסנו את לוי לראיון ובו סיפר על הצעד הבא בקריירה שלו, האם יש לו חלום למלא את פארק הירקון כמו הקולגות עומר אדם ועדן חסון והאם הוא חושש שרן דנקר יתפוס את מקומו כגבר החתיך והרגיש בשולחן השיפוט. 

איתי לוי (צילום: נועה רחמים)
איתי לוי (צילום: נועה רחמים)

מה היעד הבא?
"ארץ קטנה ומהממת, ארץ קטנה ומדהימה. יום יום אני באירועים והופעות, זה מה שחשוב, לראות את הקהל כל הזמן. לא אכפת לי גודל ואולמות". 

אין רצון לעשות יותר גדול ויותר מפואר?
"אני מאמין שכשיבוא הזמן, הקהל שלי יביא אותי לשם. זה שאלה ששאלו אותי לפני שש שנים על קיסריה ואמרתי שאני מאמין בקהל שלי שיביא אותי לשם. אני לא יכול להביא אותם לפה בכוח, הם צריכים לבוא. כשזה נכון לעשות קיסריה, מרגישים. כשזה נכון לעשות מנורה, מרגישים, וכן הלאה.

יש חלום שעדיין לא הגשמת?
"כן. לעשות דואט עם איימי ווינהאוס, אבל אני לא אצליח לעשות, זה כבד אבוד. פניתי כדי לבקש את הווקאל שלה. איימי ווינהאוס זה החלום".

התחילו האודישנים ל'כוכב הבא' וראינו את החדר שלך עם מקרר שהבאת מהבית ונרות.
"זה לא יפה מה שאתם עושים, לא ראיתם את החדר של רן דנקר. יש לו חדר יותר יפה משלי, יש לו שתי ספות ועניינים. רונית ארבל עשתה שם עבודה מדהימה, ריהטה לו את הכל, אבל באתי לרונית ואמרתי לה, תקשיבי: 'אני התחלתי ראשון, בשיפוץ'. רן דנקר וואלקם טו דה פארטי".

אז הוא הדיווה החדשה?
"לא הוא לא יכול לעקוף את שירי מימון נשמה. שירי זה דיווה. יש דיווה, שירי והלאה".

היא סוגרת איתך חשבון אחר כך?
"שירי דיווה רצינית. חייב לעשות תיקון, נינט לא דיווה - שירי דיווה. נינט וואו, גם שירי - אבל שירי דיווה, נולדה דיווה".

איתי לוי, שירי מימון (צילום: ארן חן צלמים)
איתי לוי, שירי מימון (צילום: ארן חן צלמים)

אתה אומר שאם נינט הייתה פנויה היית עושה מוב עליה?
"וואלה אמרתי לה את זה אתמול, 'אם הייתי מכיר אותך לפני 20 שנה היינו נשואים עד היום'. 

היא גם אמרה שאתה מזכיר את יהודה לוי.
"איזה מחמאה. נינה, אני אוהב אותך".

אתה לא מפחד שרן דנקר יתפוס לך את מקום הגבר החתיך והרגיש?
"תתפלאי אבל אחרי הקורונה קרה משהו קצת לאנשים, התאפסו העניינים. יש שלווה ורוגע. אני חושב שהבן אדם הכי רגיש בשולחן היא קרן פלס, היא כולה לב. היא כל הזמן בוכה, גם אם יש משהו טוב היא בוכה".

נינט טייב, רן דנקר (צילום: קשת 12)
נינט טייב, רן דנקר (צילום: קשת 12)

מה התפקיד של כל אחד בשולחן?
"יש את אדומסקי, שזה אסף אמדורסקי, אני קורא לו ככה כי הוא מצביע רק אדום. קרן היא הרגשנית, כפרעליה. שירי זה הדיווה. נינט זה נינט ורן בא בראבק ואנוכי שאני המצחיק, הפרוע, המשוגע. מצחיק אותם כמה שאני יכול".

המון זמרים לוקחים תחת חסותם זמרים אחרים כמו עומר אדם שלקח את אושר כהן ואייל גולן שלקח אותך. מתכנן משהו כזה בקרוב?
"לא יודע, מפחיד אותי קצת. זה נשמות, זה אנשים ולא תמיד זה מצליח. הכישלון הוא של שניים וגם ההצלחה של שניים אבל אני לא חושב על זה כרגע. אני עוד בונה את עצמי".

התחלת לעשות סרטונים מצחיקים באינסטגרם. יכול להיות שתוסיף טייטל של שחקן או כוכב רשת?
"אני עובד על המשחק הרבה זמן ובעזרת השם, אני לא רוצה לספר יותר מדי, אבל אני בדרך לכמה דברים טובים. לקחתי את השנה הזאת לעצמי, לקהל שלי ולעצמי. אני לומד משחק, עכשיו התחלתי לעבוד עם רעות אלוש ולפני זה למדתי עם מגי אזרזר. אני עושה עכשיו דברים לנשמה ומשחק זה הדבר הבא שאני רוצה לעשות. זו תהיה סדרה, כמה סדרות. דברים טובים, כיפים ומצחיקים, קצת איתי אחר, שונה - עוד משהו".

איתי לוי, הכוכב הבא (צילום: צילום מסך קשת)
איתי לוי, הכוכב הבא (צילום: צילום מסך קשת)