פחות מחודשים חלפו מאז החתונה היהודית המרגשת של ברוקלין בקהאם, בנם של דיוויד וויקטוריה בקהאם לניקולה פלץ ונראו שאהבה בשיא שלה. נראה שבקהאם גוניור בן ה-23 לגמרי שם את כל האהבה שלו על השולחן, או יותר נכון על הזרוע והציג מחווה מרגשת עד מאוד לאשתו כשקעקע על היד שלו את נדרי החתונה שלו לאשתו החדשה.

בתמונה חדשה שפרסם השבוע ברשתות החברתיות נחשפו הגולשים לתוספת החדשה על החלק העליון של הזרוע שלו, ואי אפשר היה לפספס את הטקסט הארוך שהקריא לה בחתונה וכעת חרט על עצמו לעד. "ניקולה כשצעדת לחופה עצרת את נשמתי, את נראית כל כך יפה הלילה ותמיד. "תני לי להתחיל ואומר שמילים לא יכולות אפילו לתאר את אהבתי אליך.  אני רק מסתכל עליך ורואה את העתיד שלי וזה מרגיש כמו חלום. את העולם שלי ואני מתאהב בך כל יום מחדש". בקהאם המשיך וקרא לפלץ, בת ה- 27, "הדבר הכי טוב שקרה לי אי פעם" והאדם ש "גרם לי להפוך לאיש שאני היום".

ברוקלין בקהאם (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ברוקלין בקהאם (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

כזכור, בתחילת אפריל נישא ברוקלין לבת הזוג המילארדרית, ניקולה פלץ, בתו של איש העסקים היהודי נלסון פלץ באחרוזה המפוארת של המשפחה בפאלם ביץ פלורידה. השניים קיימו חתונה יהודית כדת וכדין, ונישאו תחת חופה שנוהלה על ידי רבי. במהלך הטקס הדתי, בקהאם קיים את כל הגינונים, חבש כיפה, עטה טלית ושבר את הכוס. אם תהיתם, גם ברכת שבע ברכות היתה שם כשאחת מהן נאמרה על ידי האב, הכדורגלן דיוויד בקהאם בעצמו. 

View this post on Instagram

A post shared by @brooklynpeltzbeckham

View this post on Instagram

A post shared by @brooklynpeltzbeckham