נראה שהכלה הטרייה קורטני קרדשיאן תעשה הכל - אבל הכל כדי להיכנס להריון ולהביא תינוק עם בעלה טראוויס בארקר וזה TMI רציני. זה לא סוד שהזוג הטרי, שכבר לא כל כך צעיר מנסים להביא ילד לעולם וחשפו לא פעם כי הם נמצאים בעיצומם של טיפולי פוריות אותם החלו עוד טרם החתונה המתוקשרת שנערכה בסוף השבוע האחרון באיטליה.

במהלך הפרק החדש ששודר השבוע של תוכנית הריאליטי המשפחתית האחות הגדולה לבית קרדשיאן אמרה לדיאטנית שלה כי רופא הפוריות שלה הורה לה לבלוע את הזרע של בארקר. "הוא אמר לנו, טוב יותר נכון לי, שהדבר שיעזור לבלוטת התריס שלי הוא לשתות את הזרע של טראוויס ארבע פעמים בשבוע", אמרה קורטני במבוכה.

"אני אוהב את הרופא הזה", הגיב בארקר הוסיף כי יש לו זרע "דרגה A". השניים תיעדו את מסע טיפול הפוריות שלהם לאורך העונה החדשה ואפילו צילמו את הפגישות של הרופא שלהם לתוכנית. למרבה הצער, שאיבת הביציות של קורטני לא התנהלה כשורה, אז הזוג התחיל לאחרונה בצום שמאלץ אותם להימנע לתקופה מסקס, קפאין ופעילות גופנית.

השניים, אמנם רוצים לעבוד על תינוק משותף, אבל כל אחד מהם כבר חובק ילדים משלו, קרדשיאן שלושה עם האקס סקוט דיסיק: מייסון בן ה- 12, פנלופה בת 9 ורייגן בן השבע, כמו גם הילדים של  בארקר עם אשתו לשעבר שאנה מוקלר: לנדון בת- 18, אלבמה 16, ובתו החורגת אטיאנה דה לה הויה בת 23.