רוית אסף חושפת כי היא מתמודדת בשנה האחרונה עם בעיה רפואית. מלכת היופי במיל' שיתפה את עוקביה ברשתות החברתיות כי היא סובלת מדלקת כרונית בעיניים שמתבטאת בין היתר ביובש וירידה בראייה. בפוסט שפרסמה דיברה בגלוי על נושא אישי וסיפרה כי אחרי בירור מקיף, היא גילתה שיש לה טפיל על העפעפיים ופרסמה את התהליך שעברה ודרכי הטיפול.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

"על מחלת הבלפריטיס שמעתם? לא תאמינו מה יכול להיות לנו על העפעפיים! האמת, התלבטתי אם לשתף ענין כזה פרטי, אבל היות ולצערי אין מודעות למחלה הזאת, אז החלטתי שזה מספיק חשוב ואפילו ערכתי סרטון על כל שלבי הטיפול. בשנה האחרונה, מעבר לירידה בראיה, אני חווה לעיתים תכופות אי נוחות בעיניים שמתבטאת בגרד, אודם, תחושה של מסך שגורמת לטשטוש ומעין 'כובד' על העפעף", כתבה אסף.

"הייתי אצל כמה רופאים וכל פעם המפגש היה מסתיים ב ״זה יובש״ ונותנים לי טיפות. לפני שבוע, העיניים שוב היו אדומות, הרגשתי את אותן תופעות מוכרות והפעם הגעתי לד״ר אייל כהן, מנהל מחלקת עין יבשה באיכילוב, ולראשונה הייתה אבחנה אחרת! אכן יובש בעיניים, שנגרם מחסימת בלוטות שומן בעפעפיים, ובגלל הצטברות השומן, אזי נוצר טפיל שנקרא דמודקס (נראה כמו תולעת שמנה) שיושב על העפעפיים וניזון מהשומן".

"למחלה הזאת קוראים בלפריטיס ומסתבר ש 20%-50% מהאוכלוסייה סובלת ממנה, כשהרוב נשים, ופשוט לא מודעים לה! מי חשב שחוץ מכינים על הראש, יש גם חיות אחרות על העפעפיים. הטיפול פשוט מאד ונעשה בביה״ח, ואם לא מטפלים בזמן, זה עלול להסתבך לכדי זיהומים ונפיחויות בעפעפיים. חייבת לציין שמיד אחרי הטיפול בבת החולים - האודם ותחושות המועקה נעלמו. טיפול בבית החולים אורך בסדרה של אחד עד ארבע פעמים, תלוי בחומרת המצב, ויש המשך טיפול בבית". מ-TMI מאחלים לה בריאות מלאה!

רוית אסף (צילום: יחסי ציבור)
רוית אסף (צילום: יחסי ציבור)