בלי שום הכנה מוקדמת אורי פפר ויעל גולדמן מצאו עצמם בכותרות בשבוע שעבר, לאחר שהקלטות פרטיות קשות בהם נשמע השחקן המצליח נוזף בעוזרת הבית שלהם בשנים האחרונות שעזבה את עבודתה בבית הזוג הודלפו, לאחר שנעלבה מראיון שהעניקה יעל גולדמן בו אמרה שהעוזרת מבריזה להם.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

בהקלטה נשמע פפר כועס ורוטן על העוזרת ואומר לה מילים כמו 'את ילדה בת שלוש'. הבוקר נערך אירוע השקה של קולקציית הריזורט של פקטורי 54, בהילטון ביי בתל אביב, ויעל גולדמן הייתה צפויה להתייצב ואף אישרה את הגעתה, כפי שנהגה לפקוד את כל אירועי הרשת בעבר. אלא שיום לפני כבר עדכנה את מארגני האירוע כי היא מבטלת את הגעתה.

גולדמן טענה כי יש לה תוכנית רדיו להקליט לאחר שחלתה בקורונה והתוכנית הקודמת נדחתה, אלא שהתזמון קצת מפתיע ומרגיש כי אולי המגישה רצתה להימנע מלהתמודד עם שאלות מהתקשורת בנוגע לפרשת העוזרת בית.

לעומתה התייצבו לאירוע מלא בסטייל נועה קירל ששהתה במחיצתה של ליה שון, החדשה של מרגי, החברות אדווה דדון ומיכל אנסקי, אנחל בונני, שי מיקה, הגר משה, בר זומר, בר מיניאלי, תהילה לוי שעל פי הדיווחים צפויה להכנס לבית האח הגדול, אל אדידה, יובל שרף, דניאל ליטמן, דניאל עמית ירדן ויזל ואחרים.  

נועה קירל (צילום: לנס הפקות)
נועה קירל (צילום: לנס הפקות)

מיכל אנסקי, אדווה דדון (צילום: לנס הפקות)
מיכל אנסקי, אדווה דדון (צילום: לנס הפקות)

הגר משה (צילום: לנס הפקות)
הגר משה (צילום: לנס הפקות)

שי מיקה יפרח (צילום: לנס הפקות)
שי מיקה יפרח (צילום: לנס הפקות)