נראה שאיחוד מרגש במיוחד הולך להתרחש בסוף השבוע הקרוב באנגליה ואנחנו לא מדברים על חגיגות 70 שנות המלכות של המלכה אליזבת, אלא המפגש הראשון שלה עם הנכדה שלה ליליבט, בתם של הנכד שלה הנסיך הארי ואשתו מייגן מרקל. המלוכה בת ה-96, שעל שמה נקראת ליליבט הקטנה, צפויה להחמיץ את אירוע הספורט האהוב עליה, מרוצי הסוסים הדרבי באפסום, לרגל יום ההולדת של הקטנה.

הדוכס והדוכסית מסאסקס, שעשו "מגזיט" ופרשו מהמלוכה הבריטית ועברו לחיים פשוטים יותר בארצות הברית יגיעו בקרוב לביקור משפחתי ראשון יחד עם שני ילדיהם לחגיגות יובל הפלטינום של המלכה והם יעבירו ארבעה ימים בבריטניה. מייגן והארי הבטיחו למלכה כי לא יהיו דרמות במהלך ביקורם ונראה שביטול הגעתה למשחק הדרבי לטובת חגיגת יום ההולדת מראה על כוונה טובה.

הנסיך הארי, מייגן מרקל (צילום: באדיבות הוט 8)
הנסיך הארי, מייגן מרקל (צילום: באדיבות הוט 8)

מאז שנולדה ליליבט ב-4 ביוני 2021, ההורים הנסיך הארי ומייגן היו בבריטניה רק ​​פעם אחת, בביקור מהיר בהם ביקרו בחפיזות את הוד מלכותה כשהם בדרכם למשחקי Invictus בהאג באפריל והמלכה לא ראתה את התינוקת הקטנה. על פי התכנון, יום ההולדת הראשון של ליליבט אמור להערך בקוטג' פרוגמור בשבת הבאה, במרחק יריקה מטירת וינדזור. הנסיכה יוג'יני ומשפחתה המתגוררים שם פינו את הקוטג' לפני הגעתם. 

כבר מחייכת. המלכה אליזבת' השנייה (צילום:  Stuart C. Wilson gettimages)
כבר מחייכת. המלכה אליזבת' השנייה (צילום: Stuart C. Wilson gettimages)