לפני כחצי שנה חוו כוכבת הילדים מיכל הקטנה ובעלה איש העסקים ניר ויצמן משבר גדול בנישואים, כזה שהוביל לשיחות על פרידה וגירושים וכצעד ראשון עזב ניר את ביתם המשותף לתקופה ממושכת. אלא שכעת נראה כי המשבר נותר כזיכרון עבר לזוג שהמשיך הלאה יחד בכל הכח. הבוקר חגגו המשפחה המורחבת את עליית התורה לבנם הבכור ליאו, והחגיגה אף כפולה ומכופלת כשאמש ציין ניר ויצמן את יום הולדתו. 

בפוסט אהבה שהקדישה כוכבת הילדים לבעלה לרגל יום הולדתו כתבה: "גם אם אני רק מנסה לדמיין את החיים שלי בלעדייך, זה פשוט בלתי אפשרי ולא יתכן, וכך זה הרגיש מהרגע הראשון שמבטנו השתלבו, תחושת אמון וביטחון הציפה אותי מכף רגל עד ראש, כשהחזקת את ידי והבטחת לי נצח, ידעתי שאתה אמיתי איתי, עם הסביבה שלך. כבר 22 שנים שנים שאני צופה בך מהצד ומתמלאת בהשראה, לראות אותך רודף אחרי החלומות שלך, מעורר בי תחושה ענקית של גאווה, אין כמו לרוץ לצידך ואיתך."

כתבה והמשיכה: "לדעת שלעולם לא תתן לנו ליפול וידענו תקופות קשות שהאדמה לרגלנו רעדה והשמיים התפזרו לחתיכות קטנות, אבל הצלחנו! שרדנו הכל! הצלחנו להתגבר על כל מכשול. למרות הרעשים מסביב, הצלחנו האחד לשנייה להקשיב. מלמרות כל הפחדים שהתעוררו, הצלחנו באומץ להתקדם ולהמשיך- בחושך, בתחתית של התחתית מצאנו אור, אור גדול שניצח הכל. אהובי שלי,אני אוהבת אותך בכל תא ותא בגוף שלי,נושמת אותך עמוק אל תוך הריאות, אתה כל מה שאי פעם חלמתי, אבא מיוחד ומדהים, וחבר הכי טוב. שתמיד נדע לקרוא את השורות וביניהן, מאחלת לנו הרים גבוהים לטפס עליהם נופים עוצרי נשימה להביט בהם מחובקים ולהמשיך לגדל ולטפח את השבט שלנו! מזל טוב אהבת נעוריי. שלך ללא תנאים".

מיכל הקטנה, ניר ויצמן (צילום: ניר פקין)
מיכל הקטנה, ניר ויצמן (צילום: ניר פקין)