המגישה קורין גדעון שקצת נעלמה לביתה, הפתיעה באירוע השקה של סודהסטרים ורשת STORY שאירחו גם את גלית גוטמן, ירדן הראל, אבי נוסבאום ועוד רבים אחרים, שבאו להרים לכבוד השקת פופ אפ מעוצב בחנות הדגל של סטורי בכיכר דיזינגוף, שם ימכר המכשיר החדש של סודהסטרים ART.


לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

גדעון שהגיעה עם בטן הריונית מכובדת של חודש שישי, תלד בקרוב את בנה השני, אח קטן לבתה הבכורה אלונה מנישואיה לחילי סורוצקין. רגע אחרי שנהנתה באירוע מהופעה של לולה מארש, שאלנו את גדעון על ההריון הנוכחי. "ההריון עד כה עובר ממש טוב. תודה לאל, אני מרגישה מצוין. הזמן טס לי, אני לא מאמינה שאני אוטוטו בחודש שביעי", אמרה גדעון.

ירדן הראל, ינאי פרישר גוטמן, קורין גדעון (צילום: שוקה כהן)
ירדן הראל, ינאי פרישר גוטמן, קורין גדעון (צילום: שוקה כהן)

עוד הוסיפה על הקושי ואמרה: "יש לי תינוקת בבית שמעסיקה אותי ויש לי פחות זמן להתעסק בהיריון כמו הפעם הקודמת. אבל ברור שזה גם יותר מעייף כי יש תינוקת לדאוג לה ולהיות איתה ולהתרוצץ אחרי בגינות, היא בדיוק התחילה ללכת - אז גם וגם אבל בסך הכל זה אושר גדול. אני ממש מתרגשת, אני דיי לא קולטת שעוד שלושה חודשים אהיה אמא לשני ילדים בעזרת השם".

כשנשאלה איך היא מתפנקת בזמן ההריון, ענתה גדעון: "אני מנסה למצוא את ההזדמנויות לנוח. אפילו לשכב עם הרגליים למעלה זה מבחינתי מדהים. בין העבודה לאלונה אין לי הרבה זמן, אז מבחינתי זה הפינוק המושלם ואוכל טוב שזה תמיד מנחם". 

גלית גוטמן (צילום: שוקה כהן)
גלית גוטמן (צילום: שוקה כהן)

בר צברי (צילום: שוקה כהן)
בר צברי (צילום: שוקה כהן)