נראה שליאור דיין לא מפחד אף פעם לומר את דעתו הנוקבת והפעם הוא יוצא נגד השחקנית והמנחה מאיה ורטהיימר בתכנית הרדיו שלו ושל אורטל עמר ברדיו לב המדינה 91fm. במהלך התוכנית דיין העלה לדיון את נושא חשיפת הילדים ברשתות החברתיות והתבטא כנגד מאיה ורטהיימר. 

דיין אמר לעמר: "שלחת לי סלפי של תינוקת שהחיוך שלה מרוח מקיר לקיר. תמונה לא מחמיאה ואחרי זה בדקתי, והאינסטגרם מלא בתמונות של הילדה הזאת, זה חולני", אמר דיין והוסיף: "הייתי בגיל שמונה בקמפיין של ד"ר פישר, היא תצטרך לתת את הדין מאיה ובעלה חבר הכנסת לשעבר, אסף זמיר וסגן ראש העיר יצטרכו לתת לה את הדין. האמת בעיני הכמות היא חולנית".

מאיה ורטהיימר, אסף זמיר, אסיה זמיר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מאיה ורטהיימר, אסף זמיר, אסיה זמיר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)


"עובר גבול בין להשוויץ בילדים שלך כי הם מדהימים, לבין להשתמש בהם. תעשי ככה ותעשי ככה, מן סרטונים, תסתכלי", הוסיף דיין. עמר הגנה על ורטהיימר ואמרה: "אני מאוד אוהבת. זה חלק מהחיים שלהם והם רוצים לחשוף את זה כי היא מתוקה. אתה לא אוהב את זה בלשון המעטה".  דיין השיב לה: "אני כהורה יכול להרגיש מתי אתה משתמש בילד שלך. זה לטובת לייקים לא יעזור ולטובת תשומת לב, אין מה לעשות זה המחיר. אני מומחה בכיר בקהילת 'ההורסים את שם משפחתם', כמי שידע להחריב את שם המשפחה שלו אני אתן לה אות של כבוד לחברה החדשה בלגיון ההורסים את שם המשפחה שלהם. ברוך הבא למועדון איזה כיף יהיה כולנו הורסים את שם המשפחה והמורשת המשפחתית. אני חושב שזה מוגזם. הילד הוא לא כלי. השלב הבא סוכן ולבקש 12 אחוז על הדבר הזה. בעיני זה נוראי. אני ככה כאבא מרגיש".

עמר אמרה לו: "אתה חושב שבמבחן הזמן זה יכול להפריע?". דיין השיב לה: "בוודאי. אני עד עכשיו סופג את מה שההורים שלי אמרו. הם היו עסוקים בקטנוניות שלהם ולא חשבו לרגע שיש ילד שיגדל ויהיה בן 18. אני מעלה תמונות אבל לא עושה מזה מופע". עמר הוסיפה ואמרה: "היא ביקשה מאנשים להפסיק לצלם את אסיה", ודיין ענה לה: "למה כי היא רוצה רק היא לצלם ולהפיץ? היא רוצה שהיא תרגיש ילדה רגילה – יש בעיה לוגית אם את רוצה שהיא תרגיש ילדה רגילה אולי אל תעשי את זה?".

מאיה ורטהיימר, אסך זמיר ובתם אסיה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מאיה ורטהיימר, אסך זמיר ובתם אסיה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)