עוברי האורח שטיילו להנאתם אתמול (שלישי) בדיזנגוף סנטר בתל אביב חשבו שהם הוזים כשעברו על פני חלון הראווה של חנות הדגל של חברת האופנה "קסטרו". הפרזנטורים של הרשת ניצבו בחלון הראווה במקום בובות ראווה ודיגמנו את בגדי החברה.

העוברים והשבים יכלו לנשום את אותו האוויר שנשמו און רפאלי, דורית רבליס, רביב כנר, אלישע בנאי, אימרי ביטון ונועם בוהדנה המשמשים פרזנטורים לרשת. הסיבה לאירוע המיוחד, הפרזנטורים פתחו את חגיגות חודש הגאווה והציגו את קולקציית הקיץ על רקע חלון ראווה שעוצב במיוחד עם אורות ניאון צבעוניים בצבעי הגאווה.

נועם בוהדנה (צילום: לירון שחר)
נועם בוהדנה (צילום: לירון שחר)

בשיחה של און רפאלי ורביב כנר ל-TMI, סיפר הראשון על הזוגיות החדשה עם שחר חיון וכשנשאל האם לקח אותה כבר לארוחה עם משפחת רפאלי, הוא ענה: "ארוחה משפחתית זה משפחתי, אז נשאיר את זה בנינו". רביב נשאל האם יש לו טיפים לאון להצלחה בזוגיות וענה: "תשמרו על הקסם תמיד, תשקיע בה ושהיא תשקיע בך. אתם נראים מהממים ביחד". 

כנר נשאל על הפרידה מליטל זוזוליה אחרי שנתיים של זוגיות ולמה היא נגמרה ובחר להתחמק כשענה: "אני לא יודע". השניים נשאלו כמה קשה להחזיק זוגיות עם קריירה מצליחה בתעשייה ורפאלי ענה: "אני חושב שאין קשר, זוגיות בכללי לפעמים קשה להחזיק". כשכנר נשאל אם מתחילות איתו בנות, ענה: "כן, בנות ובנים. יש להם כל מיני דרכים יצירתיות". כשנשאל האם הוא פנוי לזוגיות, ענה כנר: "לא". 

קסטרו (צילום: לירון שחר)
קסטרו (צילום: לירון שחר)