הזמרת העולה אודיה אזולאי כבר כבשה את קיסריה ובעבר גם את ליבו של הזמר עדן חסון, שנפרדו לאחר שיצאו תקופה קצרה ונשארו חברים טובים. אזולאי הגיעה להשקת עונת הקיץ של "פקטורי 54" וסיפרה על הרצון לכבוש את פארק הירקון בדיוק כמו האקס, מה דעתה על האזכור שלה בשירו החדש, למה כתבה שיר בהשראת רואי אדם, אחיו של עומר אדם והאם תוותר על שמירת שבת לטובת הופעה עם האיידול שלה.

"השקה ראשונה שלי, אני צריכה להתרגל לדברים האלה", אמרה אודיה והוסיפה: "אני באופי שלי קצת מכונסת אבל אני מתחילה להתרגל לדבר הזה, כיף להיות פה". על ההופעה בקיסריה אמרה: "היה לי מדהים, ברוך השם. זה עדיין לא נתפס לי שעשינו דבר כזה בגיל כל כך צעיר. זכות עצומה". 

אודיה אזולאי (צילום: לנס הפקות)
אודיה אזולאי (צילום: לנס הפקות)

האקס שלך עדן חסון מופיע בפארק הירקון. זו גם שאיפה שלך?
"אני חושבת שזו אולי הפסגה שיש בארץ וזה מדהים. אני מעריכה ומעריצה את הדרך שלו והמקום הזה שהוא הגיע אליו. אני חושבת שזו שאיפה שלי ושל כל אמן בישראל להגיע לבמה כזאת מטורפת. בכל זאת פארק הירקון, המקום הכי גדול שיש להופיע בו בארץ". 

איך מקטע רומנטי הפכתם לחברים כל כך טובים?
"אני מעדיפה פחות לדבר עליו על הנושא הזה באופן כללי".

הוא מדבר על זה פתוח.
"הוא יכול לעשות מה שהוא רוצה. אני מאוד אוהבת, מעריכה ומכבדת ומעדיפה לא לדבר על זה מול מצלמות".

ראית את השיר החדש שלו? היה לו אזכור אלייך 'בין הודעה לאודיה'.
"שיר מהמם. שיר טיל". 

עדן חסון (צילום: יובל אראל)
עדן חסון (צילום: יובל אראל)

יש שיר שגם את כתבת עליו?
"אני כותבת על כל מי שנכנס ויוצא מהחיים שלי ועל כל מערכות היחסים שיש לי בחיים, בין אם זה משפחה, חברים, מערכות יחסים. אם הוא היה חלק מהחיים שלי אז כן, יש כמה דברים עליו".

את כתבת גם עם רואי אדם, אח של עומר אדם. היה שם משהו?
"אני גם מעדיפה פחות לדבר עליו אבל כל מי שנכנס לחיים שלי וללב שלי, אני מתעסקת במוזיקה וכתיבת שירים אז מה שקורה בחיים שלי מתורגם בסוף לשירים". 

יכול להיות שמשפחת אדם יקחו אותך תחת חסותם?
"גם על זה אני מעדיפה פחות לדבר. מה שנסתר - יש בו ברכה". 

עומר אדם (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
עומר אדם (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

מה הקשר שלך לדת?
"בעיקרון אני דתייה ומאמינה בשם. שומרת שבת, חגים, מצוות והכל. פרט ללבוש שבזה אני עוד קצת מתקשה ושואפת להגיע למקום של צניעות - אני עושה הכל, ברכות השחר, 18, אורך חיים דתי - קומפלט".

אם יגידו לך להופיע עם ביונסה ביום שישי בערב?
"בחיים לא. תגידי לי הבמה הכי גדולה בעולם, זה לא יקרה בחיים. קחי את אמינם שהוא האיידול שלי בשבת, בחיים לא".

את מחפשת זוגיות?
"אני לא מחפשת שום דבר. מה שנכנס לחיים שלי מבורך מאת השם. אני כרגע בעבודה ובעשייה וזה מרכז העולם שלי. בעזרת השם אם יבוא - אז ברכה ואם לא, אני לא רודפת אחרי שום דבר". 

מה את מחפשת בבן הזוג שלך?
"חשוב לי שיהיה קרוב לשם, איש טוב עם ערכים מבית טוב. משפחה זה דבר חשוב ואומרת הרבה עליו. חשוב לי שיאהב את המוזיקה שלי ומה שאני עושה. זהו, שיהיה בן אדם טוב". 

אודיה אזולאי (צילום: יניר סלע)
אודיה אזולאי (צילום: יניר סלע)