אני חנין, בת הזוג של דין מירושניקוב ומי שהפכה להיות אשתו בשנה שעברה, הצליחה לעורר את זעם הגולשים כשהעלתה סדרת סטוריז בהם תקפה את רשתות האופנה וטענה כי הם צריכים להציע מידות יותר קטנות, בעוד שבשנים האחרונות נראה שהמידות רק הולכות ונעשות קטנות יותר.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

בעולם בו חברות האופנה מקבלות ביקורת כי הן לא מותאמות למידות גוף מגוונות כשבעיקר מדובר על סקאלת המידות ה'גדולות', הציגה חנין הזמנה שעשתה מ"זארה", ואיך מכנסים במידה 32 נראים עליה גדולים. חנין הפנתה אצבע מאשימה גם לענקית האופנה אך גם כלפי נשים אחרות וכתבה: "תודה לכל אותן בחורות 'בריאות' שבגללן גם המידות שלי לא קיימות. בוקר שחור".

אני מירושניקוב (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אני מירושניקוב (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

עוד הוסיפה וכתבה בחוסר רגישות "אל תגידו לי שמידה 44 זה בריא ו-32 לא. אני הפסקתי להתנצל על המידות שלי, הגיע הזמן שגם אתן. איפה הרפורמה לצד השני?". מאז, ולאחר שקיבלה תגובות זועמות רבות החליטה חנין מירושניקוב להתנצל ואף מחקה את הסטוריז מהבוקר. "הדברים פה לגמרי יצאו מהקשרם, אני מתנצלת מעמקי נשמתי אם מישהו/י נפגע! זה תסכול אישי שלי שהרגשתי צורך לפרוק בסטורי שלי, כנראה שהנוסח שלי היה שגוי ועל זה סליחה" כתבה והוסיפה: "אני מתוסכלת לא פחות מכל בחורה אחרת זה מה שניסיתי לומר".

View this post on Instagram

A post shared by ANNIE (@annie_miroshnikov)